موفقیت شرکت بهره‌برداری متروی تهران به دریافت تندیس سیمین خدماتی سبز کشور

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: در بیست و سومین همایش ملی صنایع و واحدهای خدماتی سبز کشور، شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه به دلیل عملکرد خوب و پایدار در زمینه حفاظت از محیط‌ زیست، موفق به دریافت تندیس سیمین خدماتی سبز برای پایانه مهرشهر شد.

به گزارش شهر و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه؛ مهدی شایسته اصل با اشاره به اینکه متروی تهران و حومه طی شش دوره (از سال ۱۳۹۴) در همایش ملی صنایع و واحدهای خدماتی سبز، ۴ لوح سیمین و ۱ لوح زرین دریافت کرده است، گفت: امسال نیز شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با تلاش و همکاری کارکنان زحمتکش خود موفق شد تندیس سیمین این همایش را برای پایانه مهرشهر کسب کند.
وی با اشاره به اینکه در بیست و سومین دوره این همایش ۳۰۴ واحد در حوزه صنعت، معدن و خدمات حضور داشتند، خاطرنشان کرد: کسب این موفقیت در راستای بررسی فرآیندهای شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه به‌ویژه فرآیندهای جاری، عملیاتی و زیست محیطی در تمامی قسمت‌های ایستگاه‌ها و پایانه‌ها از سال ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۰ بوده است.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در پایان ضمن قدردانی از تمام کارکنان این شرکت افزود: بدون شک کسب افتخارات پی در پی در تمامی زمینه‌ها بدون همراهی و همدلی ویژه کارکنان پرتلاش شرکت در بخش‌های مختلف، میسر نمی‌شود.

انتهای پیام

۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹
کد خبر: 19794

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =