آغاز فاز جدید نوسازی تاکسی‌های تهران از اردیبهشت‌ماه

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: پرونده نوسازی تاکسی‌های سال ۱۴۰۰ بسته می‌شود و از ابتدای اردیبهشت وارد فاز جدید نوسازی می‌شویم.

به گزارش شهر، مهدی اسماعیل‌بگی مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران درباره نوسازی تاکسی‌های فرسوده شهر تهران، اظهار کرد:  علیرغم مشکلات، محدودیت‌ها و موانعی که در روند نوسازی تاکسی‌های فرسوده داشت مانند افزایش قیمت و مشکلات تأمین منابع حدود شش هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکسی را نوسازی کردیم و روند کار همچنان ادامه داد.

وی ادامه داد: حدود هزار دستگاه در دست تحویل است البته همه کارهای اجرایی آن به اتمام رسیده و در انتظار تحویل هستند. علیرغم همه مشکلات، روند نوسازی اگرچه مطلوب نبود اما قابل قبول بود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: ان‌شاالله تا پایان فروردین همه منابع تأمین شده را برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده به کار می‌گیریم، بدین ترتیب پرونده نوسازی تاکسی‌های سال ۱۴۰۰ بسته می‌شود و از ابتدای اردیبهشت وارد فاز جدید نوسازی می‌شویم اما فعلا نمی‌توان تعداد تاکسی‌هایی که قرار است نوسازی شوند را اعلام کرد.

وی افزود: نوسازی تاکسی‌ها باید یک روال جاری باشد و نمی‌توان آن را حذف کرد زیرا یک تکلیف قانونی برای ما، خودروساز و دولت است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴
کد خبر: 19801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =