اقدام مفید راه‌اندازی قرارگاه‌ها موجب هم‌افزایی بیشتر دستگاه‌های مرتبط با حوزه شهری می‌شود

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: یکی از اقدامات خوب شهرداری تهران در این دوره راه‌اندازی قرارگاه‌هاست که بیشتر برای هم‌افزایی شهری است و تمام دستگاه‌های ذی‌ربط برای سهم خود در گره‌گشایی مشکلات در قرارگاه حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار شهر، پرویز سروری در نطق پیش از دستور خود در پنجاه و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه دیروز از مهدی چمران عیادت کردیم، اظهار کرد: حال عمومی رو به بهبود است و امروز به بخش عمومی منتقل می شود و امیدواریم بهبودی هرچه زودتر به نتیجه برسد و از وجود ایشان بهره مند شویم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه دیروز سالروز تولد یکی از چهره های بزرگ دفاع مقدس شهید احمد متوسلیان بود، اظهار کرد: متاسفانه چون اطلاعی از وضعیت ایشان نداریم نمی توانیم روز شهادت ایشان را مشخص کنیم اما عاشقان ایشان روز تولد این شهید را بهانه ای برای یادبود ایشان می دادند.

وی با اشاره به راه اندازی قرارگاه حمل و نقل و ترافیک یادآور شد: یکی از اقدامات خوب شهرداری تهران در این دوره راه اندازی قرارگاه هاست که بیشتر برای هم افزایی شهری است و تمام دستگاه های ذی ربط برای سهم خود در گره گشایی مشکلات در قرارگاه حضور پیدا می کنند و امیدواریم منجر به تصمیمات مناسبی برای رفع مشکلات آلودگی هوا و کنترل ترافیک شود.

سروری گفت: در مذاکرات وین احساس می شود که سیاست خارجی جمهوری اسلامی بر مدار درستی قرار گرفته و اقتدار و بازدارندگی به عنوان عنصر اصلی سیاست خارجی قرار گرفته و اگر کشور و منطقه و دنیا صلح و آرامش می خواهد باید منافع مشترک مدنظر باشد چون یک جانبه گرایی دچار چالش خواهد بود همانطور که دنیا را به آتش کشیده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: رابطه با همسایگان از موضع اقتدار رو به بهبود است و همسایگان می دانند بر اساس منافع مشترک وارد ارتباط با ایران شوند. این اقتدار موجب نگاه بازدارندگی می شود و همه می دانند که نمی توانند با زور و قدرت امتیازی از ایران بگیرند.

وی با بیان اینکه اخبار خوبی از مذاکرات داریم، یادآور شد: مذاکرت در بستر منافع جمهوری اسلامی پیش می رود و انتظار داریم تیم مذاکره کننده مسیر را با عقلانیت و اقتدار ملی ادامه دهد. امیدواریم روحیه انقلابی که در مسیر قلم مرتضی آوینی بود ادامه پیدا کند و می توانیم بگوییم شهید آوینی شهید جهاد تبیین بود که در شرایط سختی توانست اهداف نظام جمهوری اسلامی و مظلومیت رزمندگان را به تصویر بکشد.

انتهای پیام/

۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸
کد خبر: 19820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =