بهسازی معابر منطقه ۲ با اجرای ۱۴۲ فعالیت عمرانی

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه۲ گفت: به منظور آماده‌سازی معابر برای بهار ۱۴۰۱،طرح بهسازی و آسفالت معابر و نوسازی انهار فرسوده و جداول منطقه اجرا شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲ ،حمید رضا رنجبر با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی در معابر منطقه، گفت: به منظورآماده سازی این بخش از پایتخت در استقبال از بهار، با هماهنگی نواحی ۹گانه  نقاطی که در پایین آمدن کیفیت شاخص های عمرانی زندگی شهری شهروندان موثر بودند، شناسایی شد.
 وی با اشاره به اینکه ۱۳۸ نقطه دارای اولویت برای اجرای طرح های عمرانی احصا شد،افزود: در همین راستا ، ۱۴۲ فعالیت عمرانی در قالب بهسازی و نوسازی  معابر شهری، پیاده رو و انهار، مناسب سازی معابر و بوستان ها انجام شد.
وی افزود: علاوه بر پروژه های اصلی نگهداشتی و احداثی منطقه، در این طرح بیش از ۱۳۰۰تن  آسفالت  توزیع و همچنین بیش از ۴ هزار مترمربع لکه گیری و آسفالت شد.
رنجبر مرمت ۲۹۰  متر طول از انهار و جداول، مناسب سازی ۸۲۳ مترمربع از معابر را از دیگر اقدامات انجام شده در این طرح برشمرد.
به گفته معاون شهردار منطقه ۲، بخش عمده ای از اقدامات عمرانی در  معابر شهید مهدی فرحزادی، گلبهار، آزاده، ثقفی و همچنین اتصال و امکان تردد از خیابان شهید عباس اناری به بلوار پاکنژاد اجرا شد.
وی افزود: مناسب سازی ورودی بوستانهای پرند و زرافشان و نصب دو دستگاه بالابر  برای تسهیل در دسترسی افراد توان یاب در سرای محلات مرزداران و شهرآرا همزمان با فصل بهار انجام شد.

انتهای پیام

۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
کد خبر: 19847

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =