تشکیل قرارگاه‌ها در شهرداری تهران برای ایجاد رفاه و آرامش شهروندان اقدام خوبی است

عضو کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: اگر تشکیل قرارگاه‌های مختلف در شهرداری تهران برای ایجاد هماهنگی و ایجاد رفاه و آرامش شهروندان باشد، اقدام خوبی است.

به گزارش خبرنگار شهر، علی اصغر قائمی در حاشیه پنجاه و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کلمه قرارگاه از دوران دفاع مقدس وارد ادبیات مدیریتی شد، اظهار کرد: وقتی قرار است تعدادی نهاد مستقل ارتباط سلسله‌مراتبی خاصی با یکدیگر داشته باشند و کار مشترکی را انجام دهند از این مدل استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: تعدادی قرارگاه در شهرداری تهران برای رفع مشکلات راه‌اندازی شده که اگر ناشی از این است که در مدیریت شهری ضعف داریم این حق را می‌دهیم که شهرداری برای جبران این ضعف و دعوت از سایر نهادها که در مدیریت شهری اثرگذار هستند، از این مدل تعاملی استفاده کند که کار را پیش ببرد.

وی افزود: اما اگر اختیارات کافی وجود دارد و تنها نوع نگرش و ساختارسازی جدید مدنظر است، روش مطلوبی به نظر نمی‌رسد چراکه ساختارهای فعلی برای حل و فصل مشکلات طراحی شده‌اند و می‌بینیم در کنار معاونت‌ها قرارگاه‌هایی با همان عنوان شکل گرفته‌اند که از شهردار تهران می‌خواهیم دلیل تشکیل قرارگاه‌ها و مزیت آنها را توضیح دهد تا هم ما و هم مردم در جریان امر قرار بگیرند.

قائمی همچنین تصریح کرد: اگر قرارگاه‌ها برای ایجاد هماهنگی و در نهایت رفاه و آرامش بیشتر مردم باشد، بسیار خوب است.

انتهای پیام/

۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
کد خبر: 19863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =