ویژه برنامه ضیافت الحسین در میدان آیینی امام‌حسین (ع) میزبان روزه‌داران است

ویژه برنامه «ضیافت الحسین» به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۲ با مشارکت رادیو قرآن و پخش مستقیم از رادیو با برنامه‌های متنوع در میدان آئینی امام حسین علیه السلام میزبان روزه‌داران است.

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، «ضیافت الحسین» عنوان ویژه برنامه‌ای است که به مناسبت فرا رسیدن ماه میهمانی خدا به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۲ با تاکید مقام معظم رهبری بر ترویج سنت حسنه "افطاری ساده"  در میدان آئینی امام حسین(ع) برگزار می‌شود.

سیداحمد موسوی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۲ و رییس فرهنگ‌سرای عترت با بیان اینکه این برنامه با هدف ایجاد جریان فرهنگی در شهر در قالب برنامه‌های دینی در سطح شهر تهران، ایجاد زمینه گسترش فضائل اخلاقی، ارتقای سبک زندگی اسلامی و ایرانی، ایجاد فضای شاد و معنوی انجام می شود درباره بخش‌های متفاوت این برنامه گفت: مهم‌ترین اتفاق این برنامه  اجرای پخش زنده قرائت یک جزء قرآن کریم در هر روز به صورت ترتیل توسط۳ مرتل و دعا خوانی و مناجات  به روی آنتن می رود و طی آن با برگزاری مسابقه قرآنی بر اساس همان جزء تلاوت شده، هر شب به هشت نفر از حاضران هدیه ای اهدا می‌شود.

این برنامه با اجرای غلامرضا احمدی و مرتضی جوادی  و میهمانان ویژه بر روی موج اف ام (FM) ردیف ۱۰۰ مگاهرتز آنتن می رود.

«ضیافت الحسین» از ۱۴ فروردین ماه همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان تا ۱۴ اردیبهشت ماه پایان این ماه مبارک از ساعت ۱۵ تا ۲۰ در میدان آئینی امام حسین(ع) برگزار می‌شود.

همچنین برای اطلاع بیشتر از آخرین اخبار برنامه‌ها و فعالیت‌های مراکز فرهنگی هنری شهر تهران و فرهنگسرای عترت می‌توانید به نشانی ساب پورتال به آدرس etrat.farhangsara.ir مراجعه کنید.

ضمنا آدرس فضاهای مجازی فرهنگ سرای عترت به شرح ذیل است:

صفحه اینستاگرام فرهنگ سرای عترت   farhangi_honari۱۲

انتهای پیام

۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
کد خبر: 19903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =