برپایی غرفه‌های «سفره بهشت- افطار ساده» در بهشت حضرت زهرا(س)

به گفته معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بهشت حضرت زهرا(س) در راستای تعظیم شعائر الهی و ایجاد فضای افطار ساده همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء و ۵ غرفه سفره بهشت-افطار ساده در سازمان بهشت حضرت زهرا(س) برپا شد.

به گزارش خبرنگار شهر؛ مهدی قربانعلی با اشاره به برپا شدن ۵ غرفه سفره بهشت- افطار ساده در سازمان بهشت زهرا(س) گفت: این طرح با نظر مدیرعامل سازمان و در راستای بزرگداشت شعائر الهی از ابتدای ماه رمضان آغاز و بر اساس آن ۵ غرفه «سفره بهشت افطار ساده» در ۵ مکان ورودی و خروجی سازمان مستقر شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بهشت حضرت زهرا(س) افزود: در این غرفه‌ها پرسنل سازمان بهشت حضرت زهرا(س) با بسته‌های از افطاری ساده و بهداشتی، به پذیرایی از مهمانان ماه خدا می‌پردازند.

وی اضافه کرد: همچنین در کنار هر کدام از این غرفه‌ها فرشی قرار گرفته که با حضور روحانیون معزز، نماز به جماعت نیز قرائت شود.

قربانعلی در ادامه گفت: این اقدام با هدف احیای نماز اول وقت و افطار ساده ویژه مهمانان ماه خدا صورت گرفته و ان‌شاءالله فراگیر شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بهشت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: توزیع و ارائه افطاری ساده در حال حاضر با ۱۰۰۰ بسته افطاری ساده آغاز شده و در شب‌های آینده قطعا با حضور گسترده‌تر زائران گلزار شهدا، افزایش خواهد یافت.

وی تاکید کرد: این غرفه‌ها صرفا مربوط به محیط آرامستان سازمان و قطعات عمومی بوده، اما به موازات این غرفه‌ها، ایستگاه‌های صلواتی، گروه‌های داوطلب مردمی و مدیریت گلزار شهدا نیز با ارائه افطاری ساده و برنامه‌های متعدد فرهنگی از اذان مغرب تا سحرگاه میزبان زائران این گلزار شریف هستند.

انتهای پیام/

۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹
کد خبر: 19917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =