دخترها و پسرهای روزه اولی در میدان امام حسین (ع) جشن می‌گیرند

رییس فرهنگسرای امید از برگزاری برنامه «سحرخیزان کوچک» خبر داد و گفت: این مراسم جشنی ویژه دخترها و پسرهای روزه اولی شهر تهران است که همزمان با نیمه ماه رمضان و در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) برگزار می‌شود.

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، پروانه دوستی از برگزاری ویژه برنامه فراگیر «سحرخیزان کوچک» به دبیری اجرایی فرهنگسرای امید همزمان با ماه رمضان خبر داد. 
او درباره این برنامه گفت: «سحرخیزان کوچک» مراسم «جشن روزه» ویژه دخترها و پسرهای روزه اولی است که همزمان با نیمه ماه رمضان و در شب میلاد امام حسن مجتبی برگزار می‌شود. 
 وی اضافه کرد: «سحرخیزان کوچک» همه ساله در فرهنگسراهای مختلف برگزار می‌شد اما امسال مقرر شد تا این برنامه به صورت منسجم و متمرکز به دبیری فرهنگسرای امید برگزار شود. برهمین اساس، این جشن بزرگ روز شنبه ۲۷ فروردین ماه از ساعت ۱۸ در شب میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام در میدان امام حسین علیه السلام برگزار خواهد شد. 

رئیس فرهنگسرای امید درباره جزئیات این جشن گفت: بخش اصلی این مراسم جشن روزه برای دختران و پسران روزه اولی است که با رسیدن به سن تکلیف برای اولین بار توانستند روزه بگیرند. در کنار آن نیز مراسم دیگری نظیر جشن میلاد امام حسن مجتبی، برپایی استیج و سفره افطاری برگزار می‌شود. 

براساس این گزارش، دبیرخانه اجرایی «سحرخیزان کوچک» در فرهنگسرای امید قرار دارد و مردم شهر تهران برای شرکت در این جشن بزرگ می‌توانند به فرهنگسراهای مناطق ۲۲ گانه شهر تهران مراجعه کنند. 

مهلت ثبت‌نام تا ۲۳ فروردین ماه خواهد بود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۳۳۳۰۳۸۴۳ و یا تلفن همراه ۰۹۳۸۵۹۸۱۸۳۸ تماس بگیرند. 

انتهای پیام

۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷
کد خبر: 20026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =