آغاز به کار جلسات «دورنمای اعتبارات اجرای ۱۴۰۱» در حوزه‌های منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ از برنامه ریزی کیفی در حوزه‌های اجرایی با بهره‌گیری از نظرات سرمایه‌های انسانی در قالب جلسات «دورنمای اعتبارات اجرای ۱۴۰۱» خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سید مهدی صباغ گفت: به منظور انجام مطلوب کارها سعی می کنیم از تجارب، مهارت و توانایی همکاران در برنامه ریزی برای سال جدید بهره مند شویم.

به گفته او؛ در این راستا جلسات برنامه ریزی  با عنوان «دورنمای اعتبارات اجرای ۱۴۰۱» با حضور روسای ادارات از حوزه معاونت فنی و عمران آغاز شد تا از نظرات آنها برای برنامه ریزی پروژه ها در سال جدید بهره مند شویم.

صباغ افزود: در این مسیر با بهره مندی از توانایی های همکاران و حمایت از مسئولیت های جمعی سعی می کنیم به سمت اهداف متعالی حرکت کرده و خدمات رسانی به شهروندان را نیز افزایش داده و رضایتمندی بیشتری نیز داشته باشیم.

او اضافه کرد: سال گذشته به همت همکارانم اقدامات مثبتی در همه حوزه های کاری انجام شده و امسال تلاش می کنیم تا با ایجاد بینش مشترک بین پرسنل و سازمان، جهت گیری های خود را مشخص کرده و موجب کارآمدی، ارتقاء و تعالی بیشتر سازمان شویم.

برپایه این گزارش؛ در نخستین جلسه «دورنمای اعتبارات اجرای ۱۴۰۱» حوزه تخصصی فنی و عمران مورد بررسی قرار گرفت و در آن مواردی نظیر طراحی ورودی و خروجی های بزرگراه شهید نجفی رستگار، راه اندازی روشنایی بزرگراه امام رضا(ع)، طرح بزرگراه شهید شوشتری، تکمیل پارکینگ مقابل امام زاده سیده ملک خاتون(س)، و طرح اجرایی کلانتری اتابک مطرح و گزارش مصوبات بازدید میدانی محلات در سال گذشته مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام

۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱
کد خبر: 20029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =