برگزاری نشست فصلی ائمه جماعات در منطقه۲۱

با حضور حجت الاسلام والمسلمین جواد صادق زاده رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران و حسین کاشانی پور شهردار منطقه۲۱، نشست فصلی ائمه جماعات و جامعه روحانیت این منطقه در سال جدید برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، حسین کاشانی پور در ابتدای این نشست با اشاره به روزهای پرمنزلت ماه مبارک رمضان گفت: گام اول در نظر ما برای اداره بهتر سازمان در شهرداری منطقه۲۱ سالم‌سازی است. اگر مدیران و کارشناسان منطقه به وظایف محوله خود به درستی عمل کنند، به مرور زمان شهروندان نیز خدمات مطلوبی دریافت می کنند و اعتمادسازی پایه ریزی خواهد شد.

شهردار منطقه۲۱ تاکید کرد: حساسیت ویژه امور اجتماعی و مساجد به این علت بالاست که به طور مستقیم با مردم به خصوص جوانان و نوجوانان رو در رو است. این مساله به طور ویژه مورد نگاه شهردار کلانشهر تهران است.

وی افزود: از جمله برنامه‌های مدنظر برای سال ۱۴۰۱ این است که ملاقات های مردمی در سطح مساجد پس از اقامه نمازهای جماعت برپا شود تا مردم بدون واسطه، مشکلات و درخواست‌های خود را به گوش مدیران شهری که خدمتگزاران آنان هستند برسانند.

لازم به ذکر است؛ طی این نشست صمیمی، چند تن از ائمه جماعات منطقه۲۱ به بیان درخواست ها و پیشنهادات خود در حوزه امور مرتبط با مردم و مساجد و همراهی مدیریت شهری با آنان اقدام کردند.

انتهای پیام

۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸
کد خبر: 20058

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =