انتفاع بالغ بر هزار میلیارد تومانی شهرداری از یک پروژه مشارکتی

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران از انتفاع بالغ بر هزار میلیارد تومانی شهرداری در پی ورود بازرسی منطقه ۱۶ به یکی از پروژه‌های مشارکتی شهرداری این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران؛ داود گودرزی در جلسه شورای معاونان و مدیران بازرسی مناطق ۲۲ گانه، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران در ماه مبارک رمضان، به رویکرد سازمان بازرسی در سال جدید اشاره کرد و گفت: بازرسی شهرداری تهران به دور از هرگونه افراط و تفریط و حرکت در مسیر اعتدال و عقلانیت برای کمک به مجموعه مدیریت شهری تلاش می‌کند تا کارها با قوت و سرعت بیشتری به سرانجام مطلوب برسد.

گودرزی با اشاره به سخنان اخیر شهردار محترم تهران که «برای برخورد با فساد از دانه درشت ها شروع کنید و اغماض هم نکنید»، افزود: در مجموعه شهرداری سه دسته از تخلفات وجود دارد؛ بخشی از تخلفات از جنس مباحث شکلی و اداری است، دسته دوم مربوط به ترک فعل‌ها و انجام کارها بر خلاف دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه ها بوده و بخش دیگری به فساد مالی، رشوه، زد و بند و ... مربوط می‌شود.

وی با بیان اینکه خروجی همه این تخلفات می تواند منجر به تضییع حقوق بیت المال شده و یا باعث متضرر شدن شهرداری، شهروندان و یا هر دو آنها شود، تصریح کرد: بازرسی در هر صورت با تمام توان، انرژی و نیروی خود ضمن مبارزه با دانه درشت‌ها، عملکردهای غلط و فرایندهای معیوب را شناسایی و اصلاح خواهد کرد.

گودرزی در ادامه از انتفاع بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در پی ورود بازرسی منطقه ۱۶ به یکی از پروژه های مشارکتی شهرداری این منطقه خبر داد و خاطرنشان کرد: این پروژه مشارکتی که از سال ۸۶ تا ۸۸ به طول انجامید، به دلیل برخی از مسائل حقوقی در اختیار شهرداری قرار داده نشده بود که با ورود و پیگیری بازرسی منطقه ۱۶ و همراهی و همکاری شهردار منطقه پس از حدود ۱۲ سال، ۵۹ واحد تجاری و ۲۲۱ پارکینگ این مجتمع به ارزش بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد تومان تحویل شهرداری شد.

در پایان نیز رئیس سازمان بازرسی با اهدای لوحی از زحمات مقصودلو مدیر بازرسی سابق منطقه ۱۶ و نصرتی مدیر بازرسی فعلی این منطقه به دلیل رسیدگی به پروژه مشارکتی تقدیر بعمل آورد.

در این جلسه مدیران بازرسی مناطق ۲۲ گانه نیز به بیان مسائل و موضوعات مختلف به ویژه مسائل مهم منطقه مربوطه پرداختند و دیدگاه‌ها، پیشنهادات و راهکارهای لازم را برای رسیدگی به موضوعات مطرح کردند.

انتهای پیام

۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱
کد خبر: 20111

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =