۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰
کد خبر: 20129

عیادت تلفنی معاون اول رئیس جمهور از مهدی چمران

رئیس شورای اسلامی شهر تهران به‌زودی از بیمارستان مرخص می‌شود
عیادت تلفنی معاون اول رئیس جمهور از مهدی چمران

محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور طی تماسی تلفنی، با مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت‌وگو کرد و در جریان آخرین وضعیت جسمی وی قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور طی تماسی تلفنی با مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت‌وگو و در جریان آخرین وضعیت جسمی وی قرار گرفت؛ همچنین پیرحسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نیز با حضور در بیمارستان در جریان وضعیت جسمانی رئیس شورای اسلامی شهر تهران قرار گرفت.

بر اساس این گزارش پرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران و پیروز حناچی شهردار سابق تهران  نیز با حضور در بیمارستان  خاتم الانبیاء (ص)  از رئیس شورای اسلامی شهر تهران عیادت کردند.

رییس شورای اسلامی شهر تهران ضمن تشکر و قدردانی از کادر درمان بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) از ترخیص خود از این بیمارستان طی روزهای آینده خبر داد.

گفتنی است؛ مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران که از ابتدای فروردین ماه به دلیل ابتلا به اومیکرون در بیمارستان بستری بود روند بهبودی را طی کرده و به زودی از بیمارستان مرخص می شود.

انتهای پیام/

۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰
کد خبر: 20129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =