بازسازی فوری تجهیزات ترافیکی پس از تخریب در منطقه ۱۷

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۷ گفت: اکیپ‌های اجرایی معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۷ به ویژه اکیپ بزرگراهی به صورت مستمر در حال گشت‌زنی هستند تا در صورت تخریب این تجهیزات نسبت به رفع نقص آن اقدام کنند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، محمدامین مرتضوی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه گفت: با توجه به اینکه اکیپ های اجرایی معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۷ به ویژه اکیپ بزرگراهی به صورت مستمر در حال گشت زنی هستند، چنانچه با علائم ترافیکی تخریب شده که نیاز به بازسازی، تعویض یا مرمت داشته باشد رو به رو شوند،ذبلافاصله نسبت به رفع نقص آن اقدام می کنند.

وی افزود: عمده این تخریب ها ناشی از تصادفات خودروها با تجهیزات ترافیکی و گاردریل است که بلافاصله توسط نیروهای اکیپ بزرگراهی مرمت یا تعویض می شوند.

مرتضوی به یکی از نمونه های بازسازی تجهیزات ترافیکی اخیر اشاره کرد و گفت: در حادثه اخیر که یک دستگاه خودرو مینی بار با تجهیزات ترافیکی در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید چراغی بعد از دور برگردان مهران، برخورد کرده و منجربه تخریب تجهیزات ترافیکی شده بود، عوامل اجرایی معاونت حمل و نقل و ترافیک بلافصله نسبت به رفع نقص و استانداردسازی این تجهیزات اقدام کردند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۷ تاکید کرد:نصب و بازسازی علائم ترافیکی، نقش بسیار زیادی در تسریع هدایت و تعیین مسیر رانندگان و کاهش ترافیک در بزرگراه ها دارد، بنابراین اکیپ های گشتی زنی بزرگراه ها، همواره و به طور مستمر در حال گشت زنی هستند تا در صورت تخریب علائم، بلافاصله نسبت به بازسازی آنها اقدام کنند.

انتهای پیام/

۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴
کد خبر: 20144

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 11 =