بهسازی آب‌نماهای محلات منطقه ۱۷

معاونت خدمات شهری منطقه ۱۷ گفت: اداره فضای سبز پیرو عقد قراردادهای عملیات نصب و تجهیز مکانیکی، اقدام به رسیدگی و رفع نواقص آبنماهای سطح منطقه کرده است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، ابراهیم کوه نژاد معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه با اشاره به بهسازی آب نماهای سطح منطقه، گفت:اداره فضای سبز پیرو عقد قراردادهای عملیات نصب و تجهیز مکانیکی اقدام به رسیدگی و رفع نواقص آبنماهای سطح منطقه کرده است.

وی افزود: بهسازی، رفع عیوب و نواقص سیستم پمپ و آبرسانی ، رفع خاموشی، احیاء سازه های موجود از جمله اقداماتی است که به صورت ویژه در دستور کار این اداره برای آبنماها قرار گرفته است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۷ با اشاره به میدان هایی که قرار است آب نماهای آنها بهسازی شوند، تصریح کرد: آب نماهای میدان زکات، بوستان گل گندم، میدان ابوذر و محوطه منطقه در حال بازسازی و بهسازی هستند.

کوه نژاد با بیان اینکه این میدان ها همگی در ناحیه یک شهرداری منطقه ۱۷ واقع هستند، اظهار کرد: اقداماتی از جمله ایزوگام، سرامیک کاری، لوله کشی، کارهای مکانیکی و برقی بر روی این آب نماها انجام می شود.

وی گفت: آب نماهای نواحی دیگر همگی فعال هستند، اما در ماه های آینده برای بهبود وضعیت آنها اقدام می شود. این عملیات در راستای  بهبود و روشن شدن آب نماها و ایجاد زیبایی بصری بیشتر و تلطیف هوا و افزایش روحیه شهروندان انجام می شود.

انتهای پیام/ 

۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳
کد خبر: 20165

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =