برگزاری هفتمین سوگواره شب شعر وفات حضرت خدیجه(س) در برج میلاد

هفتمین سوگواره شب شعر وفات حضرت خدیجه(س) با حضور جمعی از شعرای اهل بیت در سالن سعدی مرکز همایش های برج میلاد برگزار و در این مراسم، خبر از چاپ کتاب اشعار سروده شده در وصف بانو حضرت خدیجه (س) داده شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی برج میلاد، اجرای مراسم هفتمین سوگواره شعر ام المومنین حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها برعهده صابر خراسانی بود که ابتدا جملاتی را در وصف فداکاری ها و ایثارگری های حضرت خدیجه (س) بیان کرد.

وی سپس با تشکر از مدیریت برج میلاد در برگزاری این هفت دوره در مجموعه برج میلاد، گفت: با هماهنگی های انجام شده در میان شعرای مجمع اهل بیت قرار شد تمام سروده های این هفت دوره در وصف حضرت خدیجه (س) در قالب کتاب چاپ و منتشر شود.

وی سپس از تک تک شعرا دعوت کرد تا اشعار سروده شده خود را برای مخاطبان قرائت کنند.

از جمله شاعران، مرتضی امیری اسفندقه، سید محمد جواد شرافت، محمدرضا طهماسبی، محسن حنیفی، حسین نادری، احیا احمدی، مینا شیرخان، نصیبا مرادی و محدثه آشتیانی بودند که هر بار با شعرخوانی های خود با ذکر صلواتی مورد تشویق حاضران قرار می گرفتند.

استاد مرتضی امیری اسفندقه قبل از قرائت شعر خود در سخنانی کوتاه گفت:امروز باید اعتراف کنم که مجمع شاعران اهل بیت در حوزه شعر معاصر و آیینی بسیار درخشان عمل کرده است. بسیار استعدادها کشف شده است و این برای ادبیات ایران به ویژه ادبیات دینی ما بسیار خوب است.

انتهای پیام/

۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
کد خبر: 20197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =