هوای تهران برای گروه‌های حساس جامعه آلوده است

شاخص آلودگی هوا در حال حاضر بر روی عدد ۱۳۴ قرار گرفته و هوای تهران برای گروه‌های حساس جامعه آلوده است.

به گزارش خبرنگار شهر، شاخص آلودگی هوا در حال حاضر بر اساس اعلام شرکت کنترل آلودگی هوا بر روی عدد ۱۳۴ قرارگرفته و هوای تهران برای گروه‌های حساس جامعه آلوده است.

در ۲۴ ساعت گذشته هم شاخص کیفیت هوا بر روی عدد ۱۲۰  قرار داشت و هوای تهران برای همه افراد جامعه آلوده بود. همچنین تهران از ابتدای سال ۲ روز هوای پاک و ۱۶ روز هوای قابل قبول و ۳ روز هوای آلوده برای گروه‌های حساس جامعه، یک روز ناسالم برای همه افراد و یک روز هوای خطرناک داشته است؛ همچنین بیشترین دمای هوای پایتخت ۲۹ و کمترین دمای هوا ۱۶ درجه است.

با کاهش نسبی تندی باد تا اواخر وقت چهارشنبه و افزایش ترافیک شامگاهی، افزایش غلظت ذرات معلق و برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در برخی مناطق پرتردد دور از انتظار نخواهد بود.

عدم وزش باد مؤثر تا صبح روز پنجشنبه (۲۵ فروردین ماه) هم‌زمان با آغاز تردد خودروها افزایش غلظت ذرات معلق و برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در بیشتر مناطق پرتردد را به دنبال خواهد داشت. شکل‌گیری تدریجی ناپایداری جوی و رشد ابرناکی همراه با احتمال وزش باد نسبتاً شدید در برخی ساعات بعدازظهر شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده‌ها را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/

۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲
کد خبر: 20210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =