بهره‌برداری از ورودی دوم ایستگاه یادگار امام؛ اوایل اردیبهشت

همان‌طور که اواخر سال گذشته وعده داده ‌شده‌ بود، در ۳ ماهه نخست سال ۱۴۰۱ چند پروژه از طرح‌های در حال تکمیل شرکت مترو تهران افتتاح خواهد شد که اولین افتتاحیه‌ها، اوایل اردیبهشت و با بهره‌برداری از ورودی دوم ایستگاه یادگار امام (ره) صورت خواهد گرفت.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، علی مزینانی مجری خط ۶ مترو تهران در مورد آخرین وضعیت پیشرفت عملیات اجرایی ورودی دوم ایستگاه یادگار امام (ره) گفت: ایستگاه مترو یادگار امام(ره) در منطقه‌ای پرترافیک و متراکم به لحاظ جمعیتی واقع شده که ورودی نخست آن اسفند ماه سال ۱۳۹۹ به بهره‌برداری رسید. همجواری با بزرگراه یادگار امام(ره)، بلوار مرزداران و شهرک پرواز، باعث شده تا این ایستگاه با استقبال مسافران مواجه شود. با افتتاح ورودی دوم ایستگاه یادگار امام(ره) دسترسی شهروندان بخش جنوبی بلوار مرزداران به ایستگاه مذکور تسهیل شده و به دنبال برچیده شدن کارگاه مربوطه، کنارگذر جنوبی بلوار مرزداران نیز در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد.

مجری خط ۶ در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: با بهره‌برداری از ورودی دوم ایستگاه یادگار امام(ره) ۲ دستگاه آسانسور و ۴ رشته پله برقی به امکانات این ایستگاه افزوده خواهد شد.

به گفته وی، هزینه عملیات ساختمانی و تجهیز ورودی دوم ایستگاه یادگار امام (ره) مبلغی در حدود ۴۵ میلیارد تومان بوده است.

انتهای پیام/

۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
کد خبر: 20215

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =