آسفالت‌ریزی ۹۰ هزار متر مربعی معابر منطقه ۸

سال گذشته بیش از ۲۲ هزار تن آسفالت برای پوشش نزدیک به ۹۰ هزار متر مربع از فضاهای شهری منطقه ۸ اختصاص داده شد که ۴۰ درصد از این مقدار مربوط به گذر بافت‌های فرسوده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۸، مهدی اناری معاون فنی و عمرانی این منطقه با بیان اینکه سال ۱۴۰۰ بیش از ۲۲ هزار تن آسفالت در معابر این منطقه پخش شد، گفت: از این میزان ۱۲ هزار تن آن مربوط به آسفالت روکش دستی و لکه گیری به مساحت ۷۵ هزار مترمربع است.

اناری افزود: همچنین بیش از ۹ هزار تن از این میزان مربوطه به تراش و روکش مکانیزه آسفالت است که ۶۶ هزار مترمربع از معابر را شامل می شود.

به گفته وی؛ از مجموع کل فضاهای آسفالت شده در منطقه، ۲۵ درصد معابر اصلی، ۳۵ درصد معابر فرعی و ۴۰ درصد مربوط به بافت فرسوده بوده است.

وی خاطرنشان کرد: روش نیازسنجی و احصاء مناطق نیازمند به ترمیم و آسفالت ریزی نیز به ترتیب از طریق طرح رصد (توسعه محله ای)، سامانه های ۱۳۷ و ۱۸۸۸، درخواست اهالی و معتمدان محلی و شاخص های خرابی معابر(PCI) است.

معاون فنی و عمرانی منطقه ٨ افزود: عملیات آسفالت ریزی در معابر به طور معمول بیشتر در نیمه نخست سال صورت می گیرد که با توجه به کاهش بارندگی در سال گذشته این عملیات در تمامی ماهای سال به غیر از دی و بهمن صورت گفته است.

انتهای پیام 

۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
کد خبر: 20216

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =