ایجاد پردیس‌های گردشگری خانواده‌محور در پایتخت

سرپرست شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به اینکه ایجاد پردیس‌های فرهنگی و گردشگری خانواده‌محور یکی از برنامه‌های پیشنهادی شرکت توسعه است، گفت: یکی از اهداف شهرداری تهران ایجاد فضاهای فرهنگی و گردشگری در مناطق کم‌برخوردار است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران، محمد مویدی در نشستی که با حضور حسین کاشانی پور، شهردار مناطق ۲۱ در خصوص بررسی زمینه های همکاری با این منطقه برگزار شد، گفت:  یکی از اهداف شهرداری تهران ایجاد فضاهای فرهنگی و گردشگری در مناطق کم برخوردار است.

وی ادامه داد: با بررسی ها صورت گرفته در حال حاضر منطقه۲۱ به لحاظ سرانه فضاهای فرهنگی فاصله قابل توجهی با استانداردهای تعریف شده در مساحت فضاهای فرهنگی، تفریحی، مذهبی و گردشگری دارد. به همین منظور، شرکت توسعه فضاهای فرهنگی آمادگی لازم را دارد تا با توجه به توان تخصصی و تجارب خود در این زمینه خدمات و مشاوره های لازم را ارائه کند.

سرپرست شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران ادامه داد: ایجاد پردیس‌های فرهنگی و  گردشگری خانواده محور یکی از  برنامه های پیشنهادی شرکت توسعه است.

همچنین در این نشست حسین کاشانی پور ، شهردار منطقه ۲۱ نیز در خصوص کمبود زیر ساخت های فرهنگی و ضرورت بهبود سرانه فرهنگی و گردشگری در این منطقه نکاتی را مطرح کرد.

گفتنی است؛ در پایان این نشست مقرر شد کارگروه مشترک بین منطقه۲۱ و شرکت توسعه فضاهای فرهنگی تشکیل شود تا در زمینه توافقات انجام شده و زمینه های همکاری بیشتر اقدام و بررسی های لازم صورت گیرد.

انتهای پیام 

۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
کد خبر: 20234

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =