برپایی غرفه فرهنگی شرکت بهره‌برداری متروی تهران در هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی

غرفه فرهنگی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه همزمان با برگزاری هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی، در سالن حجاب برپا شد.

​به گزارش شهر و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت با اعلام خبر برپایی غرفه فرهنگی مترو در این جشنواره گفت: کودکان بخش مهمی از مسافران شهر زیرزمینی را شامل می‌شوند و متروی تهران به عنوان دوستدار کودک با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی توجه ویژه‌ای به این بخش از برنامه های خود دارد . 
سید محمد نقیب با اشاره به اینکه بستر ذهنی کودکان آماده یادگیری و دریافت مفاهیم فرهنگی است، افزود: سعی کردیم  پیام‌های خود را با محوریت آموزش شهروندی ویژه کودکان اجرا ‌کنیم. 
وی تصریح کرد: هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی فرصت مناسبی شد تا با برپایی غرفه و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، کودکانی که از این جشنواره بازدید می‌کنند را با مفاهیم فرهنگی مربوط به مترو، مانند رعایت حریم ریلی، احترام به سالمندان و افراد کم‌توان، خرید نکردن از دستفروشان، رعایت حق تقدم و دیگر موارد آشنا کنیم. 
سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه افزود: غرفه شرکت بهره برداری مترو تهران روز چهارشنبه ۲۴ فروردین ماه با توزیع بسته‌های فرهنگی و اجرای برنامه‌های مختلف مانند نقاشی، مسابقه اجرای هم‌خوانی و سرود با موضوع مترو، نمایش با موضوع آموزش شهروندی و دعوت از چهره‌های محبوب کودکان مانند عمو فتیله‌ای‌ها و ایجاد  فضای با نشاط میزبان شرکت کنندگان در این جشنواره است.
گفتنی است، هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی از ۲۴ تا ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۱ و از حدود ساعت ۱۷ تا یک بامداد در سالن حجاب پذیرای علاقمندان به بازدید از این جشنواره و محصولات متنوع آن است.

انتهای پیام 

۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵
کد خبر: 20247

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =