ضرورت انتقال کامل واحدهای شیمیایی فروش خیابان ناصرخسرو

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران صبح امروز طی بازدیدی که از خیابان ناصرخسرو داشت، چالش‌های موجود در این خیابان را بررسی کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط‌ عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، قدرت‌الله محمدی  در  حاشیه بازدید خود از خیابان ناصر خسرو بیان کرد: اغلب واحدهای شیمیایی فروش مستقر در این خیابان  به بازار کیمیا منتقل شدند اما  انتقال کامل واحدهای شیمیایی فروش از برنامه‌های جاری شرکت ساماندهی است که در بازدید امروز مدیر عامل، درباره راه‌حل های متفاوت حل این مساله امکان سنجی شد.

وی با تاکید بر این که شیمیایی فروشان تنها مجاز به استقرار دفاتر فروش در این خیابان هستند، گفت:  انبارهای مواد شیمایی به هیچ عنوان نباید در محدوده فضای شهری وجود داشته باشد، برای پیشگیری از این امر، بازدیدهای پیاپی از واحدهای مستقر در این محیط انجام می‌شود.

این بازدید با حضور روح الله بیداد، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه۱۲، مهدی هوشیار، معاون هماهنگی و امور مناطق، صدف فرسادی، مدیر انتقال صنوف آلاینده و امید منتظری، مدیر بند ۲۰  شرکت ساماندهی برای ارزیابی شرایط فعلی و مسائل این صنف در خیابان ناصر خسرو انجام شد.

انتهای پیام/

۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸
کد خبر: 20252

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =