مسابقه عکس «ایوان‌های زیبای ما» در منطقه ۱۵ کلید خورد

مسابقه عکس «ایوان‌های زیبای ما» در قالب طرح «بالکن خانه‌ات را زیبا کن!» به منظور بازپیرایی بالکن خانه‌های منطقه ۱۵ کلید خورد.

 به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۵، محمد حسن رجبی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: این مسابقه به همت اداره امور بانوان منطقه و اداره کل امور بانوان شهرداری تهران با هدف جلب مشارکت بانوان فعال در محله‌ها و ترغیب خانواده‌های محله جهت ایجاد چشم انداز بصری بهتر آغاز به کار کرد.

او به تشریح این طرح پرداخت و افزود: این برنامه شامل رفع زوائد بصری در بالکن‌های ساختمان و زیباسازی خلاقانه ساده با همکاری اعضای خانواده و خانواده‌های ساکن در ساختمان در قالب دو موضوع پاک‌سازی ایوان‌های ساختمان از وسایل اضافه و زیباسازی ایوان‌های واحدهای یک ساختمان  با استفاه از گلدان یا دکوراسیون مد نظر اهالی ساختمان به صورت یک شکل، خلاقانه و ساده است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۱۵، در پایان گفت: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند تصاویر خود را از بازپیرایی و زیباسازی خلاقانه بالکن‌هایشان تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ به آدرس اینستاگرامی اداره بانوان banovan.shahrdari ۱۵ و  و یا شماره واتساپ  ۰۹۳۵۱۴۷۴۵۳۸- ۰۹۳۹۲۱۰۰۸۴۴ ارسال کنند.

انتهای پیام 

۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
کد خبر: 20256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =