فوت یک کارگر ساختمانی به دلیل سقوط در چاه

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از مرگ یک کارگر ساختمانی تبعه کشور افغانستان به دلیل سقوط در چاه در خیابان سعادت‌آباد تهران خبر داد.

جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار شهر با اشاره به فوت یک کارگر ساختمانی داخل یک چاه آب در خیابان سعادت آباد تهران گفت: ساعت ۱۳:۴۲ دقیقه امروز یک مورد حادثه سقوط در چاه در خیابان سعادت آباد به آدرس علامه جنوبی به  سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران گزارش داده شد.

وی افزود:  بلافاصله دو ایستگاه به همراه تجهیزات آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند که توانستند در مدت زمان ۴ دقیقه به محل مذکور برسند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ادامه داد: این حادثه در یک پروژه ساختمانی که درمرحله  گودبرداری بود و در گوشه ای از زمین چاهی به عمق ۴ متر حفر شده بود؛ اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه داخل این چاه آب وجود داشت،گفت: یک کارگر ۲۶ ساله افغانی به داخل این چاه  سقوط کرده و کاملا در انتهای چاه فرورفته بود.

ملکی یادآور شد: آتش نشانان با رعایت احتیاط لازم عملیات را آغاز و این فرد را از داخل چاه خارج کردند اما متاسفانه به تایید ماموران اورژانس این فرد جان خود را از دست داده بود.

انتهای پیام/

۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱
کد خبر: 20267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =