بارش آجر در یکی از اتوبان‌های بزرگ تهران

سرکلانتری پلیس بزرگراه از ریزش بار آجر کامیون بر سر راه خودروها در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) محدوده پیروزی خبر داد.

به گزارش شهر، علی‌اصغر شریفی رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با رصدی که لحظه به لحظه از سطح معابر شهری پایتخت توسط دوربین‌های کنترل ترافیک صورت می‌پذیرد، در ساعت ۰۴:۰۰ صبح امروز در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) محدوده پیروزی (از تونل امیر کبیر تا صفا) از یکدستگاه کامیون، آجرها در تمام سطوح و مسیر تردد خودروها ریخته شده بود و هر لحظه امکان واژگونی خودروهای دیگر محتمل بود.

به گفته شریفی؛ به خاطر اهمیت موضوع و عدم دید کافی رانندگان در آن ساعت و احتمال خطر و تصادف برای رانندگان عبوری با این آجرهای ریخته شده بلافاصله تیم منطقه ۲۵ پلیس بزرگراه دست به کار شدند و با استفاده از آژیر و بلندگو و حرکات دست خودروها را قبل از رسیدن به این موانع و آجرها متوقف کردند و توانستند به موقع از بروز حادثه‌ای ناگوار در سطح بزرگراه جلوگیری کنند.

وی گفت: تیم گشتی منطقه ۲۵ پلیس راهور فاتب این کامیون را به محل ریزش آجرها بازگرداند و ضمن اعمال قانون، راننده و همراهان وی را مکلف کرد کمک حال عوامل شهرداری بوده و آجرها را به محل بار کامیون منتقل کند همچنین به دلیل این اقدام پرونده‌ای تشکیل و به مراجع محترم قضایی ارسال شد.

منبع: همشهری

انتهای پیام/

۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳
کد خبر: 20288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =