تغییر ساعت خدمات دهی بهشت حضرت زهرا(س)

معاون فنی و عمرانی سازمان بهشت حضرت زهرا(س) از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محدوده بهشت حضرت زهرا(س) به مناسبت روز ارتش و تغییر ساعت خدمات دهی این مجموعه خبر داد.

علی توکلی نژاد در گفت و گو با خبرنگار شهر با اشاره به در روز ارتش گفت: به دلیل محدودیت‌های ترافیکی در مسیرهای منتهی به حرم مطهر حضرت امام(ره) و سازمان بهشت حضرت زهرا(س) به مناسبت روز ارتش، گلزار شهدای این سازمان در شب منتهی به روز ارتش بیست و چهار ساعته نخواهد بود.

وی افزود: به منظور شفاعت و کسب برکت و عنایت از شهدای آرمیده در گلزار مقدس شهدای بهشت حضرت زهرا(س)، امسال برای اولین بار گلزار شهدا به صورت ۲۴ ساعته به روی زائران و مراجعان به این مکان معنوی باز بود.

معاون فنی و عمرانی سازمان بهشت حضرت زهرا(س) ادامه داد: با توجه به روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و رژه غرور آفرین ارتشیان، از ساعت ۲۲ یکشنبه شب ۲۸ فروردین، محدودیت‌هایی در خیابان‌ها و بزرگراه‌های منتهی به سازمان اعمال خواهد شد.

وی بیان کرد: به همین دلیل سازمان بهشت حضرت زهرا(س) در ۲۸ فروردین ۲۴ساعته نخواهد بود، لذا درخواست این سازمان از شهروندان رعایت محدودیت‌ها و ممنوعیت تردد شبانه به سازمان در این تاریخ است.

انتهای پیام/

۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱
کد خبر: 20334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =