برخورد قاطع با متخلفین و تخریب بنای غیرقانونی در پاساژ کاوه

شهردار ناحیه۲ منطقه۱۱ از برخورد با متخلفین تغییر کاربری ملک و قلع و قمع واحد غیرقانونی در پاساژ کاوه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱، سجاد ظریف شهردار ناحیه۲ این منطقه ضمن اعلام خبر برخورد با متخلفین در پاساژ کاوه گفت: در راستای تدابیر شهردار منطقه۱۱ و اشاره شهردار تهران مبنی بر برخورد قاطع با متخلفین، بنای غیر مجاز در پاساژ کاوه در محدوده ناحیه۲ منطقه۱۱ با حضور عوامل اجرایی تخریب و مطابق قانون با متخلفین برخورد شد.
 شهردار ناحیه۲ افزود: در پاساژ کاوه به مدت مشخصی از ملکی واقع در طبقه منفی۳(پارکینگ) به عنوان انبار تجاری بهره برداری می‌شد که طی بازدید های میدانی با هوشیاری عوامل اجرایی و پیغام های مردمی در سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸، متوجه این تخلف شدیم.
ظریف خاطر نشان کرد: پیش ازین نیز از برخی واحد های اداری این پاساژ بهره برداری تجاری به عمل می‌آمد که منجر به تضییع حقوق شهروندان و در نهایت نارضایتی عمومی شده بود که با اقدام به موقع طی چند مرحله اخطار و عدم توجه به اخطار ها در نهایت با حضور نماینده دستگاه قضایی و عوامل اجرایی، نسبت به تخریب ملک اقدام شد.
 شهردار ناحیه۲منطقه۱۱ در انتها افزود: در اجرای قانون و احقاق حق مردم و توجه به منافع شهروندان مساعدتی با هیچ کس نداریم و در صورتی که متخلفین به اخطار های کتبی مبنی بر رفع تخلف اقدام نکنند؛ مطابق قانون وارد عمل خواهیم شد.

انتهای پیام 

۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸
کد خبر: 20341

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =