مساجد منطقه ۲ میزبان طرح «سلامت در ضیافت»

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲ گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، طرح "سلامت در ضیافت" اجرا می‌شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲،کاظم داودی با اعلام این خبر گفت:  همزمان با ماه میهمانی خدا ،اداره سلامت با هدف ارتقا سلامت جسمی و روحی شهروندان و روزه داران ویژه برنامه های سلامت در ضیافت را اجرا می کند.
وی افزود: برپایی میزخدمت در مساجد منتخب و ارائه خدمات سلامت محور در قالب غربالگری قند و فشار خون با همکاری مراکز درمانی منطقه ازجمله برنامه های این ایام است.
وی افزود: همزمان با برپایی پردیس قرآنی لبخند دلها،غرفه سلامت با برنامه هایی همچون مشاوره پزشکی، روان شناسی ، تغذیه و همچنین ارائه برنامه های آموزشی پذیرای شهروندان است.
داودی گفت:برنامه های آموزش محور در قالب برگزاری کلاس ها و کارگاههای آموزشی خود مراقبتی، تهیه و انتشار محتواهای آموزشی با موضوع تغذیه مناسب در ماه رمضان ،مشاوره های پزشکی و ... در مساجد و سرای محلات در حال انجام است.
معاون شهردار منطقه ۲ در ادامه به مراسم ضیافت افطار ویژه کودکان دارای بیماری خاص اشاره کرد و گفت: این مراسم به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع)  در همراه سرای اتیسم برگزار شد.
وی اظهار داشت: نظارت بر اجرای شیوه نامه های بهداشتی در مساجد، و توزیع بسته کمک معیشتی میان خانواده های نیازمند از دیگر برنامه هایی است که در ماه مبارک رمضان انجام شد.

انتهای پیام

۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
کد خبر: 20365

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =