اتمام دور نخست مسابقه حمل و نقلی مسیر ویژه با اهدای جوایز به برندگان/ آغاز دور دوم از اردیبهشت

دور اول مسابقه حمل و نقلی «مسیر ویژه» که با هدف ارتقای فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی و پاک برگزار می‌شود، با معرفی برندگان و اهدای جوایز به نفرات اول تا سوم پایان یافت.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، مسابقه حمل و نقلی «مسیر ویژه» از روز ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ و با طرح سه سوال مربوط به اطلاعات عمومی شهروندان از حمل و نقل شهری آغاز شد و پس از یک ماه رقابت شرکت‌کنندگان، برندگان این مسابقه شناخته شدند. 

به این ترتیب که در پایان مهلت مسابقه، مراسم قرعه‌کشی در استودیو صدای شهر رادیو تهران و با پخش یک برنامه زنده انجام و به قید قرعه از میان کسانی که همه سوالات را درست پاسخ داده بودند، به سرکار خانم فاطمه محب‌نیا، بعنوان نفر اول یک دستگاه دوچرخه شهری و همچنین به آقای شهریار حیدری و خانم سارا محجوب، نفرات دوم و سوم نیز لوازم ایمنی دوچرخه‌سواری هدیه داده شد.

مسابقه مسیر ویژه با رویکرد ترویج مفاهیم ترافیکی، پرهیز از خودرو شخصی، استفاده بیشتر از حمل و نقل عمومی و شیوه‌های نوین حمل و نقل پاک، با همکاری معاونت توسعه حمل و نقل و پاک و آموزش، روابط عمومی سازمان حمل و نقل و رادیو تهران برگزار می‌شود.

دور اول این مسابقه با مشارکت بیش از ۱۵۰۰ شرکت‌کننده تا هفته آخر اسفند ماه ادامه داشت و بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، دور دوم آن از اردیبهشت ۱۴۰۱ روی آنتن خواهد رفت.

علاقه‌مندان می‌توانند این مسابقه را در رادیو تهران بر روی موج اف‌ام ردیف ۹۴ مگاهرتز دنبال و در صورت تمایل، از طریق شماره تماس ۸۸۸۲۰۰۰۱ و یا شماره پیامک ۱۳۷۰۰۰۰۰۴۶ در آن شرکت کنند.

انتهای پیام 

۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
کد خبر: 20366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 11 =