۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲
کد خبر: 2037

تنها ۱.۵ درصد ساختمانها ایمن سازی شدند

۳۴ هزار ساختمان ناایمن در تهران شناسایی شد
تنها ۱.۵ درصد ساختمانها ایمن سازی شدند

شهر: رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد پس از حادثه پلاسکو تا کنون از ۳۴ هزار ملک ناایمن شناسایی شده در تهران تنها ۲۲۰ ملک ایمن سازی شده است.

به گزارش خبرنگار شهر، محسن هاشمی، رییس شورای شهر تهران پیش از آغاز جلسه شورای شهر که قرار است به بحث آتش سوزی کلنیک سینااطهر با حضور شهردار تهران پرداخته شود گفت: از شهردار تهران دعوت کردیم و موضوع را بررسی کردیم. امروز دستور جلسه صحن را عوض کردیم و بحث جلسه اولیه صبح هم بحث حادثه ناگوار سینا بود.
او ادامه داد: آقای شهردار قرار است به صحن بیایند و دست اندرکاران هم از وزارت بهداشت دعوت شدند که البته گفتند شاید امروز نیایند.
وزارت کار، شهرداری، وزارت بهداشت در این باره مسئول هستند و قرار است  نتایج امروز به صحن اعلام شود.
هاشمی درباره ساختمان های نا ایمن تهران گفت: بعد از پلاسکو پایش زیادی در تهران انجام شد و حدود ۳۴ هزار ملک ناایمن تشخیص داده شد که ۲۲۰ ملک ایمن شده و سه هزار و ۲۰۰ ملک در حال ایمن سازی هستند و در مورد نزدیک به ۳۰ هزار ملک اقدام خاصی نکردند.
هاشمی گفت: ما در شورای شهر ضابط قضایی نداریم زمانی می توانیم اقدام کنیم که در کمیسیون ماده ۱۰۰ تصمیم گیری شود. ضوابط قضایی در این موارد با وزارت بهداشت و وزارت کار است . ما گزارش نا ایمنی را هم به وزارت بهداشت و وزارت کار می دهیم .

۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲
کد خبر: 2037

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =