احداث خیابان گلبهار در محله فرحزاد

شهردار منطقه ۲ گفت: به منظور سهولت در تردد شهروندان و کاهش ترافیک خیابان فرحزاد، خیابان گلبهار به عنوان دومین معبر دسترسی به محله فرحزاد احداث شد.

 به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی با اعلام این خبر گفت: محدوده گردشگری فرحزاد و وجود رستورانها حجم تردد را در این محدوده موجب شده است که علاوه بر مشکلات ترافیکی در محل، بر ترافیک بزرگراه یادگار امام (ره) نیز تاثیرگذار است .
وی افزود:برهمین اساس به منظور سهولت دسترسی اهالی محله فرحزاد به خیابان های گلپاد، امامزاده داود و میدان تره بار جدید خیابان گلبهار با توجه به طرح تفصیلی وطرح مطالعاتی ترافیک در حال احداث است.
صالحی  افزود: با تکمیل خیابان گلبهار به عنوان معبر دوم دسترسی به محله فرحزاد از بزرگراه یادگار امام، بار ترافیکی خیابان فرحزادی هم کاهش خواهدیافت.
وی  افزود:  این معبر به طول ۱۲۰ متر و عرض ۱۳ متر است و در حال حاضر جدول کشی و احداث نهر انجام و عملیات پیاده روسازی معبر در حال اجرا است.
شهردار منطقه ۲ روان سازی تردد، کاهش زمان سفرهای شهری و صرفه جویی در مصرف سوخت و کاهش آلودگی هوا و درنهایت ارتقای رفاه عمومی و کیفیت زندگی در محله فرحزاد را از اهداف اجرای این طرح عمرانی برشمرد.

انتهای پیام 

۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
کد خبر: 20410

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =