برپایی مراسم افطاری ویژه کودکان مراکز پرتو در پردیس تئاتر تهران

مراسم افطاری ویژه هزار کودک مراکز پرتو منطقه ۱۵ با حضور دو عضو شورای اسلامی شهر تهران و شهردار منطقه همزمان با میلاد با سعادت کریم اهل بیت (ع) در پردیس تئاتر تهران برپا شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سید مهدی صباغ شهردار منطقه ضمن تبریک میلاد خجسته امام حسن مجتبی(ع) و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان گفت: به منظور اطعام نیازمندان و احسان قشر ضعیف و آسیب پذیر جامعه، سفره‌ مهربانی برای هزار کودک کار  با مشارکت خیرین در پردیس تئاتر تهران گسترده شد.

او با اشاره به اینکه  این مراسم با هدف ترویج فرهنگ انفاق، احسان و نیکوکاری است، افزود: در ایام ماه مبارک رمضان تلاش کردیم با همکاری خیرین و داوطلبان در راستای هدایت کمک‌های مردمی به سوی حمایت از خانواده‌های محروم و نیازمند، گامی هرچند کوچک برداریم.

صباغ با اشاره به اینکه شما کودکان سرمایه های اصلی کشور هستید و باید شرایطی فراهم شود تا شما در مدارس رسمی کشور  ادامه تحصیل دهید، افزود: وظیفه ما است تا بسترهای لازم برای موضوعات آموزشی و تربیتی کودکان کار را مهیا کنیم.

برپایه این گزارش؛ مراسم افطاری ویژه کودک مراکز پرتو منطقه ۱۵ با حضور حجه الاسلام سید محمد آقامیری و مهدی پیرهادی دو عضو شورای اسلامی شهر تهران و شهردار منطقه همزمان با میلاد با سعادت کریم اهل بیت (ع) در پردیس تئاتر تهران برپا شد.

انتهای پیام

۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
کد خبر: 20428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =