بازدید مدیران ارشد شهری از موزه ملی قرآن کریم

ششمین نشست هم‌اندیشی و شورای شهرداران مناطق ۲۲گانه شهر تهران به میزبانی منطقه۱۱ در موزه ملی قرآن کریم برگزار شد .

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱، ششمین نشست شورای شهرداران مناطق۲۲گانه با حضور معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، رییس سازمان حراست شهرداری تهران، شهرداران مناطق۲۲گانه و مدیران حراست مناطق در موزه ملی قرآن کریم برگزار شد .

در ابتدای حضور افراد در ساختمان موزه ملی قرآن کریم توسط ریاست موزه و راهنمایان، توضیحاتی در خصوص تاریخچه اسناد و قرآن های موجود در موزه به حضار ارایه شد و پس از آن جلسه رسمی شورای شهرداران برگزار شد.

سید محمد موسوی، شهردار منطقه۱۱ تهران ضمن خوش آمدگویی به مهمانان، دلیل میزبانی منطقه۱۱ از این نشست در موزه ملی قرآن کریم‌را همزمانی با ماه مبارک رمضان و بهار قرآنی عنوان کرد .

او افزود: در بهار قران، جلسه مذکور بهانه ای شد تا نسبت به غبار روبی و رفع برخی از مشکلات جاری  موزه ملی قرآن کریم توسط شهرداری منطقه۱۱ اقدام لازم بعمل آید.

شهردار دارالولایه پایتخت گفت: موزه ملی قرآن کریم از میراث های ارزشمند و نگین گردشگری تاریخی و مذهبی منطقه۱۱ است و هدف ما شناسایی این فضا و آثار و پیشینه تاریخی گرانبهای کلام الله مجید به مدیران شهری و ترویج بازدید و تحقیقات در آثار قرآنی است .

 در ادامه این نشست، با حضور شهرداران مناطق۲۲گانه و مدیران سازمان حراست شهرداری تهران با حضور حجت الاسلام و المسلمین حامد کاشانی، نشست اخلاق و معرفت مدیریتی از دیدگاه امیرالمومنین حضرت علی(ع) برگزار شد و در حضور مدیران ارشد شهری به نقل مضامین اخلاقی مدیریتی پرداخته شد .

 به گزارش روابط عمومی دارالولایه شهر تهران، در انتهای این مراسم، پس از اقامه نماز مغرب و عشا از میهمانان به صرف افطاری ساده به میزبانی شهرداری منطقه۱۱ پذیرایی به عمل آمد.

انتهای پیام

۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
کد خبر: 20438

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =