ارتش در روزهای سخت کنار مردم بوده است/ تامین امنیت و آرامش در مرزها با حضور مقتدرانه ارتش

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ارتش پس از انقلاب نیز در کنار مردم بود، خاطرنشان کرد: نیروی دریایی دست عراق را از دریا قطع کرد و حضور مقتدرانه ارتش در مرزهای جمهوری اسلامی امنیت و آرامش را رقم زده است.

به گزارش خبرنگار شهر، پرویز سروری در پنجاه و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ما خاطرات خوشی از ارتش جمهوری اسلامی داریم، اظهار کرد: هنوز روز بزرگ ۱۹ بهمن در خاطر مردم وجود دارد و برگ زرینی در ایران شکل گرفت و در یک حرکت ناباورانه کمر نظام شاهنشاهی را شکستند.

نایب رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه ارتش پس از انقلاب نیز در کنار مردم بود، خاطرنشان کرد: نیروی دریایی دست عراق را از دریا قطع کرد و یکی از نقاط قوت ارتش است و حضور مقتدرانه ارتش در مرزهای جمهوری اسلامی امنیت و آرامش را رقم زده است.

وی با اشاره به اینکه ارتش در روزهای سخت کنار مردم بوده است، یادآور شد: امروز مصادف با عملیات بدر در صدر اسلام است که تقارن خوبی با روز ارتش دارد. امیدواریم شاهد شکوفایی هرچه بیشتر ارتش جمهوری اسلامی باشیم.

نامگذاری معبری در تهران به نام یکی از امیران ارتش

در ادامه این جلسه با توجه به حضور امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در صحن شورا، بنابر مصوبه جلسه نهم کمیسیون نامگذاری و تغییر نام معابر و اماکن عمومی شهر تهران، نام یکی از بلوارهای پایتخت با اکثریت آراء تغییر کرد.

بنابر اعلام رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در پنجاه و نهمین جلسه شورا، بلوار کوهستان واقع در منطقه دو به نام امیر شهید مسعود منفرد نیاکی تغییر نام یافت.

نرگس معدنی پور نیز با بیان اینکه این نامگذاری بر اساس پیشنهاد بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس انجام شد، گفت: این شهید در آمل متولد شده و پس از حضور در عملیات های مختلف در سن ۵۶ سالگی به شهادت رسید.

انتهای پیام/

۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸
کد خبر: 20455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =