ضرورت همکاری شهرداری و ارتش در راستای رفع مشکلات مردم

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر همکاری ارتش جمهوری اسلامی با شورا برای رفع مشکلات مردم اظهار کرد: اجرای ادامه بلوار یادگار امام و پادگان جی از مشکلات مردم است که به همکاری ارتش با شهرداری نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار شهر، ناصر امانی در پنجاه و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر همکاری ارتش جمهوری اسلامی با شورا برای رفع مشکلات مردم اظهار کرد: اجرای ادامه بلوار یادگار امام و پادگان جی از مشکلات مردم است که نیاز دارد تا ارتش با شهرداری همکاری کند.

عضو شورای شهر تهران به همکاری ارتش برای رفع مشکل پادگان ۰۶ نیز اشاره کرد و افزود: در خصوص باغ گیاه شناسی نیز توافقاتی صورت گرفته است و دوستداران محیط زیست در خصوص ساخت و سازها در این بخش نگرانی هایی دارند که درخواست داریم در این زمینه به دغدغه ها پاسخ داده شود.

وی در خصوص قطع درختان در منطقه چیذر بر اساس تصاویر منتشر شده در فضای مجازی اظهار کرد: پیگیری هایی انجام دادیم و از سوی شهرداری منطقه اعلام شد که قطع درخت صورت نگرفته و تصاویر نیز نشان می دهد که درختان با ریشه توسط خودرو حمل و جابجا شده و در منطقه قیطریه غرس شده است.

امانی افزود: جهت جلوگیری از تصرف احتمالی در گذشته تعدادی نهال در این زمین کاشته شده و این زمین بوستان نیست. شهرداری در زمین های بی دفاع طرح اجرا کرده و درخت غرس می کند که تصرف صورت نگیرد. قرار است با تملک زمین قرار گرفته در کنار این زمین، پارکینگ امامزاده چیذر ساخته شود.

وی با بیان اینکه به دانشگاه صنعتی شریف و مرکز زلزله نگاری هشدار دادیم که جابجایی در فصل مناسب صورت بگیرد، اظهار کرد: کاری که صورت گرفته کج سلیقگی است و جابجایی انجام شده ما نیز در فصل مناسب نبوده و با این اقدام درختان خشک می شوند.

امانی با اشاره به مصاحبه های مردم با بخش خبری مبنی بر اینکه نباید این بوستان تغییر کاربری بدهد، یادآور شد: مردم اذعان داشتند که چرا باید جابجایی درختان نیمه شب صورت بگیرد.

وی تأکید کرد: جابجایی درختان در این ملک تا اطلاع ثانوی متوقف شود و کمیسیون سلامت و محیط زیست مشخص کند که این ملک بوستان بوده یا خیر؟ و همچنین کاربری درختان را مشخص کرده و اولویت مردم را در نظر بگیرند که می خواهند بوستان حفظ شود یا پارکینگ ساخته شود.

حبیب کاشانی دیگر عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز با بیان اینکه ارتش عامل وحدت در هر کشور است، اظهار کرد: با توجه به اینکه امنیت روانی در داخل کشور حاصل تلاش نیروهای نظامی و انتظامی به ویژه ارتش و سپاه است تقاضای ما این است که برای حفظ وحدت و شورآفرینی، ورزش در استان های مرزی تقویت شود.

وی افزود: عاملی برای شادی مردم در برخی مناطق از جمله سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و کردستان نیست و سرمایه گذاران رغبتی برای سرمایه گذاری در این مناطق ندارند و ارتش می تواند در این زمینه ورود کرده و به شادی آفرینی در این مناطق کمک کند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران ضمن ابراز خرسندی از روحیه همکاری ارتش گفت: بسیاری از معابری که تا امروز باز شده به علت همکاری ارتش است و پس از این نیز باید همکاری های جدی وجود داشته باشد.

پرویز سروری تأکید کرد: کمیته نامگذاری و سازمان زیباسازی همکاری لازم را خواهد داشت که سطح شهر بیش از این به تصویر شهدای ارتش مزین شود.

انتهای پیام/

۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
کد خبر: 20467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =