سازمان فناوری‌های نوین ممکن است  در کار سایر معاونت‌ها اخلال ایجاد کند

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به راه‌اندازی سازمان فناوری‌های نوین متذکر شد: مسئله ما این است که در تمام معاونت‌ها وظیفه فناوری نوین در حال انجام است و اینگونه تنها تمام وظایف معاونت ها را دچار اختلال خواهیم کرد. 

به گزارش خبرنگار شهر، سید جعفر تشکری هاشمی در پنجاه و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به بررسی لایحه اصلاح ساختار معاونت برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران و راه اندازی سازمان فناوری‌های نوین متذکر شد: افزایش تعداد پست های سازمانی تنها دغدغه ما در این لایحه نیست. مسئله ما این است که در تمام معاونت ها وظیفه فناوری نوین در حال انجام است و اینگونه تنها تمام وظایف معاونت ها را دچار اختلال خواهیم کرد. 

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: در این سالها در اجرای بسیاری از طرح ها و اقدامات بر اساس فناوری ها و نوآوری ها عمل شده و اگر بخواهیم این وظایف را از معاونت ها، سازمان ها و شرکت ها بگیریم، به‌هم ریختگی و آشفتگی را در شهرداری تهران شاهد خواهیم بود. 

وی افزود: در شرایطی که پایتخت با معضلات بسیاری روبروست چه ضرورتی دارد که به خاطر پافشاری بر راه اندازی یک سازمان همه معضلات شهر را معطل بگذاریم؟  

تشکری هاشمی تاکید کرد: راه اندازی این سازمان هیچ دردی را از دردهای این شهر دوا نخواهد کرد و شهرداری و پرسنل را در یک موضع انفعالی قرار خواهد داد، خلاقیت و نوآوری را از واحدها خواهد گرفت و مشخص نیست چرا باید چنین هزینه های بی‌جهتی به شهر و مردم شهر تحمیل شود.

انتهای پیام/

۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
کد خبر: 20491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =