استقرار دویست آتش‌نشان در ۸۰ نقطه تهران در شب‌های قدر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از استقرار دویست آتش‌نشان در ۸۰ نقطه شهر تهران در شب‌های قدر خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر درباره تمهیدات آتش‌نشانی تهران برای تأمین ایمنی اماکن مذهبی و تکایا در شبهای قدر اظهار کرد: در این شبها علاوه بر آماده‌باش همیشگی ایستگاه‌های آتش‌نشانی، دویست آتش‌نشان در ۸۰ نقطه شهر تهران مستقر می‌شوند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران ادامه داد: این استقرار با استفاده از ۶۸ دستگاه خودروی سبک و سنگین، ۱۲ دستگاه موتورسیکلت در معیت دویست آتش‌نشان از ساعاتی قبل از آغاز مراسم در اماکن پر رفت و آمد شهر، میادین یا مقابل اماکن مذهبی بزرگ مانند مساجد، شبستان‌ها و امام‌زاده‌ها آغاز و تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: تمام مدیران ارشد سازمان آتش‌نشانی نیز ضمن گشت‌زنی در محلهای مشخص شده و بازدید از نقاط استقرار آتش‌نشانان، وضعیت ایمنی نقاط را رصد خواهند کرد.

ملکی از مسئولان اماکن مذهبی خواست، خودشان نظارت دقیقی بر ایمنی داشته باشند و خاموش‌کننده‌های دستی را شارژ کرده و آنها را در دسترس قرار دهند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از شهروندان خواست در صورت بروز حادثه، ضمن حفظ خونسردی و فاصله گرفتن از محل حادثه، مراتب را سریعاً به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی یا نیروهای مستقر اطلاع دهند.

انتهای پیام/

۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵
کد خبر: 20557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =