از شهرداری می‌خواهیم به رغم وظیفه‌اش به اطعام نیازمندان توجه کند/ تحول بزرگ و تصمیم مدیریتی خوب در بهشت زهرا(س)

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: مبارزه با فقر و گرسنگی در شهر اسلامی از اولویت‌هاست و در برخی موارد وظیفه مستقیم شهرداری نیست اما تقاضای من این است که شهرداری توجه به اطعام را جزء اولویت‌ها قرار دهد.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی اقراریان در شصتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه موضوع رسیدگی به فقر یک مسئله فوری است، اظهار کرد: در جامعه و حکومت اسلامی نباید کسی شب سر گرسنه روی زمین بگذارد. مبارزه با فقر و گرسنگی در شهر اسلامی از اولویت هاست.

عضو شورای شهر تهران افزود: در برخی موارد وظیفه مستقیم شهرداری نیست اما تقاضای من است که شهرداری توجه به اطعام را جزء اولویت ها قرار دهد.

وی با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) در خصوص برکت وجود شهدا خاطرنشان کرد: در شب قدر گذشته مردم ساعت ها برای اینکه در کنار مزار شهدا باشند، در ترافیک منتهی به بهشت زهرا(س) بودند.

اقراریان با بیان اینکه یک تحول بزرگ در بهشت زهرا(س) در حال شکل گیری است، یادآور شد: اتفاق خوبی افتاد و تصمیم خوبی صورت گرفت که درب های بهشت زهرا(س) باز شد که مردم در مزار شهدا حضور پیدا کنند. از آقای زاکانی درخواست می کنیم در این زمینه توجه بیشتری صورت بگیرد.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه تدابیر لازم برای امشب نیز اندیشیده شود، تصریح کرد: امیدواریم خدمات مناسبی به مردم شهر تهران در شب قدر ارائه شود.

انتهای پیام/

۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
کد خبر: 20624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 5 =