اصلا سردیس استاد شهریار در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد نصب نبوده که بخواهد جمع شود

به دنبال انتشار توئیتی مبنی بر بی‌توجهی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد به سردیس مشاهیر ایران، روابط عمومی این مرکز اعلام کرد؛سردیس مشاهیر ایران در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد تنها در میدان مشاهیر نصب است که تاکنون آسیبی به آنها نرسیده است.

به گزارش خبرنگار شهر؛ در پی درج توئیتی با موضوع پایین آوردن سردیس‌های مشاهیر ایران در بوستان «آب و آتش» تهران، روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد توضیحاتی در این خصوص در اختیار سایت شهر قرار داد:

سردیس مشاهیر علم و ادب ایران، در سطح اراضی عباس آباد، تنها در میدان مشاهیر واقع در ضلع جنوبی این منطقه نصب شده است.

در حال حاضر کلیه سردیس‌های نصب شده در این میدان، جانمایی از قبل تعریف شده داشته و هیچگونه آسیبی تاکنون به آنها نرسیده است.

ضمن اینکه با اقدامات در دست انجام و کامل شدن سردیس‌های مورد نیاز در این مجموعه گردشگری، فضایی جذاب جهت آشنایی شهروندان با مفاخر کشورمان ایجاد خواهد شد.

لازم به ذکر است اصولا سردیس استاد شهریار و منطقه ثبت شده (که در تصویر منتشر شده مشخص است)، در سطح اراضی نصب نبوده و وجود ندارد که شهروند محترم مدعی جابجایی و آسیب به آن شده است. احتمالا ناآگاهی به محیط یا شتابزدگی نامبرده در انتشار این توئیت، باعث بروز خطا در اطلاع رسانی شده است. توصیه همیشگی به شهروندان و مخاطبان رسانه های اجتماعی و گروهی همواره کسب اخبار و اطلاعات از مبادی قابل تایید و رسمی است و نباید در فضاهای مجازی هر خبری را بدون تایید صحت و راستی آزمایی منتشر یا به آن استناد کرد.

انتهای پیام/

۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲
کد خبر: 20702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =