ضرورت تخصیص اعتبار در متمم بودجه به منظور تکمیل نمایشگاه شهرآفتاب

عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران از اختصاص بودجه برای تکمیل زیرساخت‌های نمایشگاه شهر آفتاب خبر داد و گفت: شهرداری در دوره مدیریت جدید باید هرچه سریعتر نسبت به تکمیل زیرساخت‌ها اقدام کند تا در متمم بودجه، اعتبار بیشتری به این مجموعه برای پیشبرد امور اختصاص پیدا کند.

سید احمد علوی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، با اشاره به برگزاری سی‌وسومین نمایشگاه کتاب در مصلی، گفت: برگزاری نمایشگاه در مصلی بر اساس مصوبات شورای عالی ترافیک و شورای اسلامی شهر انجام می‌شود.

وی افزود: انتظار می‌رود همراهی‌های لازم برای برگزاری این رویداد صورت بگیرد. با توجه به اینکه دو مجموعه دولتی و عمومی وابسته به دولت در برگزاری نمایشگاه دخیل هستند، معتقدیم که باید رضایت مردم در نظر گرفته شود.

علوی اضافه کرد: اگر می‌خواهیم نمایشگاه بزرگتری در وسعت نمایشگاه شهر آفتاب برگزار کنیم زیرساخت‌های ناتمام را باید به سرعت تکمیل کنیم.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه دسترسی‌ها به نمایشگاه شهر آفتاب مناسب است اما در حال حاضر تعداد سالن‌ها برای برگزاری نمایشگاه کتاب کافی نیست، یادآور شد: شورا برای تکمیل زیرساخت‌های این مجموعه بودجه اختصاص داده و شهرداری باید در دوره مدیریت جدید این موضوع را جدی‌تر پیگیری کند تا هرچه سریعتر اعتبارات پیش‌بینی شده در این پروژه هزینه شده و در متمم اعتبار بیشتری در نظر گرفته شود.

علوی تأکید کرد: با تکمیل زیرساخت‌ها مجموعه شهر آفتاب تا سال آینده برای برگزاری نمایشگاه کتاب آماده خواهد شد.

انتهای پیام/

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷
کد خبر: 20773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =