نورپردازی میدان و خیابان استاد معین

شهرداری منطقه ۹ به منظور افزایش زیبایی بصری شهر در شب و ایجاد امنیت بیشتر شهروندان، نسبت به نورپردازی و تامین روشنایی میدان و خیابان استاد معین و ایجاد فضایی بانشاط اقدام کرده است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، محمدجواد خسروی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: در این طرح ۶ دستگاه پایه چراغ ۹ متری به همراه ۱۰ عدد پروژکتور ۲۰۰ وات در رفیوژ میانی خیابان استاد معین نصب شد.
وی در ادامه افزود: در همین راستا در خیابان استاد معین از تعداد ۵۱ عدد چراغ دفنی زیر درختی نیز برای نورپردازی زیر درختان استفاده شده که فضای زیبایی ایجاد کرده است.  
شهردار منطقه ۹ عنوان کرد: در اطراف میدان تعداد ۳۷ عدد چراغ دفنی دیگر تهیه و نصب شد.
وی گفت: ریسه های SMD که برای نورپردازی سایه بان ایستگاه تاکسی استفاده شده است نیز به متراز ۱۷۰ متر طول است که زیبایی قابل توجهی به این قسمت از میدان استاد معین بخشیده است.
خسروی توضیح داد: سازه گوی نوری نصب شده در قسمت جنوبی میدان مذکور نیز با ارتفاع ۶ متر و قطر گوی ۳ متر در حال بهره برداری است.
 وی در خاتمه بیان کرد: این سازه که متصل به ریموت خودکار با رنگ‌های زیبا و چشم‌نواز است؛ دارای نوری پویا و متحرک است که جلوه خاصی به شهر در طول شب می‌بخشد و باعث جذب مخاطب می‌شود.

انتهای پیام 

۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
کد خبر: 20787

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =