فعالیت هزار و ۱۳۰ نیروی خدماتی برای پاکیزگی و تفکیک پسماندها در مسیر راهپیمایی روز قدس

معاون امور مناطق سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از فعالیت هزار و ۱۳۰ نیروی خدماتی در دو بخش نظافت و تفکیک پسماندهای خشک در مسیر راهپیمایی روز قدس خبر داد.

شادی مالکی در گفت و گو با خبرنگار شهر با اشاره به فعالیت هزار و ۱۳۰ نیروی خدماتی در دو بخش نظافت و تفکیک پسماندهای خشک در مسیر راهپیمایی روز قدس گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده توسط سازمان مدیریت پسماند شهر تهران مقرر شد تا محدوده هایی برای تمامی مناطق ۲۲گانه شهر تهران در دو محور خیابان انقلاب و آزادی در نظر گرفته شود و هر منطقه براساس تعداد نیرو و وسعتی که دارد بین ۴۰ تا ۶۰ نفر کارگر را به صورت کمک در نظافت مناطق و محله هایی که در مسیر این دو محور قرار داشتند، به محل اعزام کردند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در روز قبل از برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس افزود: همچنین از روز گذشته تمامی خودروهای شستشوی جدول و شستشوی بزرگراه ها در این دو مسیر مشغول فعالیت بوده و اقدام به شستشوی جداول، نرده ها و المان های شهری کردند.

معاون امور مناطق سازمان مدیریت پسماند شهر تهران ادامه داد: امروز از ساعت ۶ صبح تمام نیروها در پست هایی که برای آنها در نظر گرفته شده بود، حضور داشتند و در مدت زمان راهپیمایی نیز تمام ناظران عالی سازمان حضور داشتند و محور مربوطه به صورت مرتب رصد می شد.

وی با بیان اینکه در طول برگزاری مراسم در اماکنی مانند اطراف استیج های ایجاد شده که نیاز به نظافت بود، بلافاصله  این کار انجام می شد، بیان کرد: بعد از اتمام مراسم نیز ۸۳۰ نفر نیروی انسانی که در این محور کار نظافت را برعهده داشتند، بلافاصله نسبت به پاکسازی منطقه و شست و شوی ایستگاه های اتوبوس و تمام مسیرها اقدام کرده و برچسب ها و پوسترها که در مسیر راهپیمایی استفاده شده بود نیز پاکسازی شد.

مالکی یادآور شد: در کنار کارگران خدمات شهری، کارگران پسماند خشک و عوامل اجرایی  ادارات پسماند خشک مناطق نیز حضور داشتند و علاوه بر اینکه در برخی از غرفه های ایجاد شده در طول مسیر راهپیمایی اقدام به آموزش های لازم می کردند، پاکسازی پسماندهای خشک که در طول مسیر ریخته شده بود نیز در دستور کار قرار گرفت.

معاون امور مناطق سازمان مدیریت پسماند شهر تهران تاکید کرد: لازم به توضیح است که در کنار ۸۳۰ نفر از کارگران حوزه رفت و روب، ۳۰۰ نفر کارگر با لباس آبی که از عوامل اجرایی سازمان مدیریت پسماند بودند، نیز در طول این مسیر مشغول به فعالیت بودند.

به گفته وی؛ ۱۰۰ ماشین مشغول جمع آوری پسماندهای خشک از سطح مسیر راهپیمایی بودند.

انتهای پیام/

۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲
کد خبر: 20867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =