اجرای ۲۰ هزار مترمربع عملیات تراش و روکش آسفالت در معابر منطقه۱۷

مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان ها و مناطق شهرداری تهران با حضور در منطقه ۱۷ از اجرای عملیات گسترده تراش روکش معابر منطقه بازدید کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، سید محمد فیاض مدیر کل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان‌ها و مناطق شهرداری تهران با حضور در منطقه ۱۷ به همراه رضا شنگی شهردار دارالشهدای تهران، محمود ترک معاون فنی و عمران شهرداری منطقه و جمعی از مدیران شهری این منطقه از عملیات گسترده تراش روکش آسفالت در منطقه۱۷ بازدید میدانی به عمل آوردند.

عملیات آسفالت ریزی در سطح معابر منطقه ۱۷ با توزیع بیش از ۳هزار تن آسفالت در نواحی سه گانه در حال انجام است. این عملیات در ناحیه یک در خیابان های قدرت پاکی ۷۰۰ متر طول و مهمان  نوازان ۵۰۰ متر طول در حال انجام است.

این عملیات در خیابان های اخلاقی ۲۰۰ متر طول و سلامت ۶۰۰ متر طول، جعفری ۲۴۰ متر طول، دانشور ۲۴۰ متر طول و فیروزی ۱۵۰ متر طول در ناحیه دو در حال انجام است.

عملیات گسترده تراش روکش سطح معابر منطقه ۱۷ در معابر ناحیه ۳ در خیابان بزمه ای ۲۴۰متر طول، میدان مدافعین حرم تا ابتدای پل قلعه مرغی ۲۵۰متر طول، خیابان امامی محرم ۴۵۰متر طول و خیابان هلال احمر ۲۰۰ متر طول در حال انجام است.

انتهای پیام/

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱
کد خبر: 20887

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =