بازدید مسئولان کشوری و شهری از پردیس فرهنگی منطقه ۶ در روز قدس

شهردار منطقه ۶ ضمن شرکت در مراسم راهپیمایی روز قدس به همراه مسئولین کشوری و شهری از غرفه های پردیس فرهنگی منطقه بازدید کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی منطقه ۶، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت جمهوری اسلامی ایران، مهدی پیرهادی و جعفر شربیانی دو عضو شورای شهر تهران، هادی سهامی فرمانده سازمان بسیج شهرداری تهران، جمعی از شهرداران مناطق و مدیران کل شهرداری تهران و خیل عظیم مردم شریف پایتخت از غرفه های پردیس فرهنگی و هنری شهرداری منطقه ۶ حد فاصل خیابان ۱۶ آذر تا میدان انقلاب بازدید کردند.

بر اساس این گزارش، در جنب پردیس فرهنگی منطقه ۶ طوماری به طول ۱۰۰ متر با عنوان «انزجار از رژیم کودک کش اسرائیل» نظر مسئولین و راهپیمایان را به خود جلب کرد که پس از جمع آوری امضاها، طومار ضمن تحویل به مرکز ارتباطات و امور بین الملل از طریق نهادهای بین المللی کشور به سازمان ملل متحد ارسال خواهد شد.

گفتنی است؛ در پایان مراسم، عملیات پاکسازی و رفت و روب معابر مسیر های راهپیمایی روز قدس توسط نیروهای پاکبان و پسماند خدمات شهری منطقه ۶ انجام شد و ضمن بازگشایی مسیرهای انسدادی توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه، عبور و مرور به حال عادی بازگشت.

 مسیر راهپیمایی روز قدس بلافاصله پس از اتمام مراسم پاکسازی شد

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۶ تهران گفت: شهرداری منطقه ۶ تهران بلافاصله پس از پایان مراسم روز قدس و نماز جمعه با بیش از۱۰۰۰  نیروی انسانی و ۶۰ دستگاه خودروی تخصصی تمام مسیر راهپیمایی را پاکسازی و تنظیف کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه شش، سید علی موسوی  افزود: در راستای برگزاری باشکوه روز قدس و فراهم آوردن شرایط و محیطی در شان شرکت‌کنندگان در راهپیمایی، شهرداری منطقه ۶ دو هفته قبل از برگزاری مراسم روز قدس کارهای اجرایی خود را آغاز و اقدام به انجام کارهای عمرانی، لکه‌گیری آسفالت، ترمیم پل‌ها و حذف زوائد فیزیکی و رنگ‌آمیزی جداول و المان‌های شهری در طول مسیر راهپیمایی کرد و محدود داخلی دانشگاه تهران نیز جهت برگزاری نماز پرشکوه جمعه آماده‌سازی شد.

به گفته معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۶، پوسترها و برچسب‌ها پاکسازی و باغچه‌ها و نهرهای روباز نیز پاکسازی و حفاری‌ها ترمیم شد.

پاکسازی رفیوژ وسط بلوارها، جمع‌آوری پسماندهای ساختمانی تخلیه شده در معابر، تخلیه‌ مجدد مخازن زباله و شست‌وشوی آنها، آب‌پاشی مسیرهای راهپیمایی از عمده‌ترین برنامه‌های شهرداری منطقه ۶ قبل از برگزاری مراسم روز قدس بود.

موسوی تصریح کرد: در طول مدت برگزاری راهپیمایی و پس از پایان نماز باشکوه جمعه، با هماهنگی سازمان مدیریت پسماند و نیروهای بازیافت تمام مسیر پاکسازی شد. با بیش از ۱۰۰۰ نیروی‌های انسانی و ناظران به همراه بیش از ۶۰ دستگاه و ماشین‌آلات جمع‌آوری پسماندها و شست‌وشوی معابر شامل جاروب بزرگراهی، تانکر آب، خاور، خودرو و جاروب‌های مکانیزه اقدام به نظافت کامل معابر و جمع‌آوری پسماندهای خشک از سطح محدوده شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۶ تهران یادآور شد: تمام عوامل و نیروهای شهربان و معبربان منطقه ۶ به صورت آماده‌باش از شب قبل از مراسم به منظور جلوگیری از ورود بساط گستران و دستفروشان در محل فعال بودند.

انتهای پیام

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
کد خبر: 20902

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =