پیام تسلیت سازمان فرهنگی-هنری به مناسبت درگذشت نادر طالب‌زاده

سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در پی درگذشت نادر طالب‌زاده تهیه‌کننده، کارگردان و مجری پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در پی درگذشت نادر طالب‌زاده تهیه‌کننده، کارگردان و مجری پیام تسلیتی صادر کرد. این پیام به شرح زیر است:

«باید در جست‌وجوی حقیقت بود و این متاعی است که هر کس به راستی طالبش باشد، آن را خواهد یافت. «شهید آوینی»

نادر طالب‌زاده پس از مجاهدتی خستگی‌ناپذیر در مسیر تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی و دفاع از حقیقت نابی که خمینی کبیر پرچم آن را برافراشت، به دیار باقی شتافت و چشمان خسته و تن رنجور او آرام گرفت.

تقارن سفر آخرتش با روزی که یادگار ماندگار آن پیر فرزانه و نشانی برای تمام آزادیخواهان جهان و مجاهدان محور مقاومت است، تاییدی بر یک عمر مجاهدت این مبارز نستوه در راه آرمان فلسطین است.

به راستی که هنر و فرهنگ انقلاب اسلامی مدیون حضور پربرکت و روح جست‌وجوگر و حق‌جوی اوست. هرچند فقدان این سردار جبهه فرهنگی انقلابی اسلامی ضایعه‌ای خسارت‌بار است، اما نقشه راهی که ترسیم کرد و خیل عظیم شاگردان و رهروان او، امیدبخش امتداد اثر او در سپهر تمدن انقلاب اسلامی است.

به جرئت می‌توان گفت که او یکی از شاخص‌ترین شاگردان مکتب خمینی عزیز بود که با دم مسیحایی او پای در مسیری گذاشت که ابتدای آن بیداری و انتهای آن شهادت است و مگر شهادت جز آن است که عمر خود را همچون مشعلی برای یافتن و نشان دادن حقیقت صرف کنی.

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران فقدان یار دیرین شهید آوینی و هم‌رزم مجاهدان محور مقاومت و سردار بی‌بدیل عرصه رسانه و فرهنگ انقلاب را به خانواده، هم‌رزمان، شاگردان و دوستداران آن فقید سعید تسلیت عرض می‌کند و بر خود فرض می‌داند که حافظ و رهرو راه ایشان باشد.»

نادر طالب‌زاده مستندساز، تهیه‌کننده و مجری تلویزیون و بازیگر و کارگردان سینما در روز جمعه ۹ اردیبهشت ماه در ۶۹ سالگی به دلیل عوارض ناشی از عارضه قلبی درگذشت. 

انتهای پیام

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹
کد خبر: 20903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =