برپایی پردیس فرهنگی و نمایشگاه موشکی شهرداری منطقه ۱۱ در مسیر راهپیمایی روز قدس

پردیس فرهنگی مقاومت و نمایشگاه موشکی دستاوردهای گروه‌های جبهه مقاومت در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس برپا شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهردارمنطقه ۱۱، سید محمد موسوی با حضور در  پردیس فرهنگی مقاومت و نمایشگاه موشکی شهرداری منطقه ۱۱ گفت: جنگی که در آینده علیه رژیم صهیونیستی در خواهد گرفت یک جنگ اقلیمی خواهد بود و مختص به مبارزه رژیم صهیونیستی و یک کشور نخواهد بود. در این جنگ همه جبهه مقاومت متعهد عمل خواهند کرد و علیه این رژیم غاصب وارد عمل خواهند شد.

وی در ادامه با درود بر روح پرفتوح شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید تهرانی مقدم پدر موشکی ایران، افزود: آرزو میکنم که مجاهدت های مبارزین جبهه مقاومت به زودی به ثمر بنشیند و شاهد نابودی رژیم غاصب صهیونیستی باشیم.

گفتنی است؛ این پردیس و نمایشگاه ویژه موشکی به همت معاونت امور اجتماعی فرهنگی منطقه۱۱ در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس برپا شد و به شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی خدمات فرهنگی، هنری ارائه شد.

در روز جهانی قدس، معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، کاردار فرهنگی سفارت سوریه، شهردار منطقه۲۲، فرماندهان نظامی سپاه قدس، شهردار تهران، رییس پلیس تهران بزرگ و جمعی از مسئولین در طول مسیر راهپیمایی از پردیس فرهنگی مقاومت و نمایشگاه موشکی دستاوردهای این جبهه دیدن کردند و از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده از سوی شهرداری منطقه ۱۱ برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر راهپیمایی روز جهانی قدس قرار گرفتند.

انتهای پیام

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶
کد خبر: 20920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =