تلاش مدیریت شهری برای رفع مشکلات حقوق و مزایای کارگری

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر تهران گفت: تلاش می‌کنیم موضوع رفاه و خدمت به کارگران در این دوره رخ دهد و خدا را شاکریم که مسئولین توجه ویژه‌ای به کارگران دارند.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی پیرهادی رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر تهران در مراسم تجلیل از کارگران نمونه شهرداری تهران و ضیافت افطاری که به مناسبت روز کارگر برگزار شد، ضمن تبریک روز کارگر اظهار کرد: ۱۴۰۰ سال پیش در دین مبین اسلام به موضوع کارگر تاکید شده است و از پیامبر اسلام و ائمه معصومین روایات زیادی مبنی بر پرداختن به حق و حقوق کارگر و توجه به آنان وجود دارد.

وی با بیان اینکه شما طبق احادیث مانند رزمنده هایی هستید که حتما دعاهایتان نیز مورد قبول خداوند قرار می گیرد؛ افزود: تلاش می کنیم موضوع رفاه و خدمت به کارگران در این دوره اتفاق بیفتد؛ ساماندهی حقوق و مزایای کارگران در بعضی مواقع ممکن است دارای نقصان باشد اما حتما نگاه و تصمیم مدیریت شهری تلاش بر رفع این نقص است.
 
پیرهادی بیان کرد: امیدواریم در شهرداری و شورا بتوانیم فضایی ایجاد کنیم که سفر شما عزیزان به مشهد فراهم و در شهرداری این پیگیری شود تا شما عزیزان و خانواده های شما برای زیارت به مشهد مقدس اعزام شوید؛ خدا را شاکریم که مسئولینی که در کشور حضور دارند، توجه ویژه ای به قشر کارگر دارند.

انتهای پیام/

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰
کد خبر: 20930

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =