پیشرفت ۸۰درصدی پروژه احداث پارکینگ طبقاتی امیرکبیر/تلاش برای تکمیل پروژه در این دوره از مدیریت شهری

سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، از پیشرفت ۸۰ درصدی عملیات اجرایی پروژه احداث پارکینگ طبقاتی امیرکبیر واقع در منطقه ۱۴ خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، هادی حق بین که در جریان بازدید میدانی از پروژه احداث پارکینگ طبقاتی امیرکبیر سخن می گفت، رفع معضل کمبود فضای پارک خودرو در سطح شهر تهران را یکی از اهداف دوره ششم مدیریت شهری دانست و از عزم جدی سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران برای تکمیل هرچه سریعتر اقدامات باقیمانده عمرانی در پروژه پارکینگ طبقاتی امیرکبیر خبر داد.

وی نزدیکی پارکینگ امیرکبیر با میدانگاه و ایستگاه متروی امیرکبیر را از جمله ویژگی های مهم این پروژه برشمرد و خاطرنشان کرد بهره برداری از این پارکینگ علاوه بر اینکه می تواند منجر به بهبود کیفیت زندگی شهروندان منطقه شود، گامی در راستای نوسازی بافت فرسوده به شمار می آید.

شایان ذکر است؛ پارکینگ طبقاتی امیرکبیر در ۳ طبقه زیر زمین با زیربنای ۲۰هزار متر مربع و با ظرفیت ۵۵۰ دستگاه خودرو روی تونل امیرکبیر در منطقه ۱۴ شهرداری تهران در حال ساخت است. بهره برداری از این پروژه، معضل کمبود پارکینگ در بافت فرسوده این منطقه را تا حد قابل ملاحظه ای برطرف خواهد کرد. پیشرفت عملیات اجرایی پروژه به مرز ۸۰ درصد رسیده است.

انتهای پیام/

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷
کد خبر: 20940

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =