برپایی جشن بزرگ رحمت در چهار بوستان منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ از برپایی جشن بزرگ رحمت ویژه عید سعید فطر در بوستان‌های ولایت، نرگس، شقایق و گلریز خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت با اشاره به اینکه بوستان ولایت  در شب های ماه مبارک رمضان میزبان شهروندان بود، اظهار داشت: شب عید فطر جشن بزرگی همراه با برنامه های مختلف هنری و فرهنگی در پردیس بوستان ولایت برپا خواهد شد.
او افزود: همزمان با این عید سعید تقدیر از فطر اولی ها در مساجد برگزار می شود و پخش فیلم در بوستان های ولایت و شقایق همراه با ایستگاه پذیرایی انجام خواهد شد.همچنین مسابقات فرهنگی قصه گویی، عکاسی و کتابخوانی برای کودکان و نوجوانان در فضای مجازی با عنوان نوید فطر در این ایام در نظر گرفته شده است.
هدایت بیان کرد: نماز عید فطر در مساجد محوری محلات برای آن دسته از سالمندانی که توانایی رفتن به مصلی تهران را ندارند، برگزار خواهد شد. ضمن اینکه بوستان های ولایت، شقایق و امام خمینی (ره) نیز میزبان نمازگزاران هستند.
به گفته این مسئول؛ اجرای برنامه ای تحت عنوان طرح لبخند بسازیم به منظور کمک به ایتام و محرومین در روز عید با هماهنگی خیرین و پایگاه های بسیج و تجلیل از فعالان مساجد از دیگر برنامه های تدارک دیده شده به مناسبت این عید بزرگ است.
او با اشاره به فضاسازی و نورافشانی در معابر و میادین منطقه، از تعویض ۴۵۰ عدد پایه پرچم مشکی به رنگی و آذین بندی ۳ هزار متر خبر داد.
 

انتهای پیام 

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
کد خبر: 20957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =