برپایی ضیافت افطار در منطقه ۲۱ با حضور کارگران زحمت‌کش خدمات شهری

ضیافت افطاری کارگران زحمت کش خدمات شهری نواحی ۳ گانه منطقه ۲۱ در کنار شهردار و مدیران شهری این منطقه، به مناسبت یازدهم اردیبهشت ماه روز کارگر در حسینیه چهارده معصوم (ع) برپا شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، حسین کاشانی پور شهردار این منطقه در ابتدای این مراسم گفت: مایه خرسندی مجموعه مدیریت شهری منطقه ۲۱ است که بیست و هشتمین افطار در ماه مبارک رمضان را در کنار عزیزانی زحمتکش که با تلاش و همتی مثال زدنی، شهر را به مکانی زیباتر و تمیزتر برای زیست شهروندان تبدیل می کنند، بگذرانیم.

وی ادامه داد: کارگر در نزد پرورگار متعال دارای ارج و قرب بسیار والایی است چراکه تلاش آنان به مثابه مجاهد فی سبیل الله است. به همین سبب پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) بر دستان پینه بسته کارگران بوسه می زدند.

کاشانی پور اظهار داشت: در احادیث دیده می شود که خداوند هر صاحب حرفه ای را که درستکار و امانتدار باشد، دوست می دارد. انشاالله که تمامی ما به واسطه داشتن این دو ویژگی پسندیده، محبوب خداوند متعال باشیم.

شهردار منطقه ۲۱ تاکید کرد: هر فردی نفع و خدمتی را که به مردم می رساند، بیشتر و با کیفیت تر باشد؛ نزد خداوند محبوب تر و مقرّب تر است. 

انتهای پیام 

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
کد خبر: 20970

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =