اجرای ویژه برنامه «عید لبخند» در محلات منطقه ۲

شهرداری منطقه۲ به مناسبت عید سعید فطر با اجرای ویژه برنامه های عید لبخند در محلات از شهروندان پذیرایی می کند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، مهدی صالحی شهردار منطقه در تشریح برنامه های پیش بینی شده به مناسبت عید سعید فطر گفت: بنا به رویکردهای مدیریت شهری در ارتقای فضای نشاط و شادابی شهروندان ،ویژه برنامه های فرهنگی، آیینی و مذهبی  را در قالب عید لبخند در محلات برگزار می کنیم.
وی به  فضاسازی سیمای بصری و نورافشانی معابر ، میادین اصلی و مساجد منتخب اشاره کرد و افزود: برپایی ایستگاه فرهنگی در محل اقامه نماز عید فطر در دانشگاه تهران، اهداء بسته های فرهنگی ویژه نوجوانان و اهدا شاخه گل به نمازگزاران، همراه با ارائه خدمات محتوایی با رویکرد خانواده و گروه مخاطب جوان  از جمله برنامه های پیش بینی شده است.
وی با اشاره به برپایی نماز عید سعید فطر در  مساجد محلات گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی با استفاده از ظرفیت مساجد، پایگاه های بسیج و سرای محلات از جمله مهم ترین برنامه های عید لبخند است.
شهردار منطقه دو افزود: تجلیل از هیات امناء، امام جماعت و فعالین مساجد فعال و منتخب در طول ماه مبارک رمضان، برپایی ایستگاه صلواتی در میادین اصلی منطقه جهت پذیرایی و توزیع گل به شهروندان، تولید محتوا  به منظور نشر در فضای مجازی با موضوع عید سعید فطر در قالب کلیپ، نماهنگ، پادکست، پوستر، موشن، نقاشی، خوشنویسی، گرافیک، کاریکاتور و... همراه با برگزاری مسابقه در این خصوص، توزیع بسته های فرهنگی پویش ماه مهربانی با مشارکت سرای محلات، خیرین و نواحی نه گانه و برنامه های متنوع دیگر از اقدامات این ایام خواهد بود.

انتهای پیام 

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
کد خبر: 20980

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =